  • 11. Data: 2010-12-13 09:02:58
    Temat: Re: Opoznienia firm kurierskich
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > No w wiekszych miastach oddzialy tego typu firm leza na maksymalnym
    > odludziu - pobliskich wioskach. Odemnie do ich siedziby to jakies 30 km.

    powiem Ci szczerze ze wolalbym podjechac te 30 km niz czekac 11 dni
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-12-13 09:11:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "glang" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > powiem Ci szczerze ze wolalbym podjechac te 30 km niz czekac 11 dni

    To zalezy czy Ci sie spieszy.
    Ale prawda jest taka - nigdy nie korzystam z firm kurierskich gdy mam wybór.
    Poczta sprawdza sie równie dobrze, o ile nie lepiej i jakby co to punkt
    odbioru mam 500 m od siebie, a nie 30 km.

  • 13. Data: 2010-12-13 09:29:24
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > powiem Ci szczerze ze wolalbym podjechac te 30 km niz czekac 11 dni

    Pamietaj, ze to jest 30 km w kazda strone (czyli razem 60) a polowa z tego
    to miasto. Kupe czasu trzeba by na to poswiecic.

    Fantom

  • 14. Data: 2010-12-13 09:31:26
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Ostatnio dzwonil do mnie kurier GLSa (tez dostaje duzo paczek, akurat
    > prezenty ;) ) po 18, ze kiepska pogoda (padal snieg) i ze nie wyrabia.
    > Jezeli chce odebrac przesylke to moge podejsc 5 blokow dalej, on tam stoi
    > i wyda, jezeli nie to dzis nie dostarczy. Co bylo robic, poszedlem.
    > Okazalo sie ze dzwoni tak do wszystkich klientow i czeka az przyjda. Jak
    > twierdzi jezdzi po 14h i nadal nie wyrabia, a i pogoda nie rozpieszcza.

    No i wykrakales ! Wlasnie dzwonil kurier, ze caly dzien bedzie stal w jednym
    miejscu, i kto chce odebrac przesylke to moze przyjechac. Ale jazda w tym
    GLS.
    Na szczescie staje w okolicy gdzie wozi, a nie kolo firmy lub swojego domu
    :) Wiec na 99% uda mi sie dzisiaj odebrac paczke jak bede wracal z pracy.

    Fantom

  • 15. Data: 2010-12-13 13:01:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-13 09:29, Fantom pisze:
    > Pamietaj, ze to jest 30 km w kazda strone (czyli razem 60) a polowa z tego
    > to miasto. Kupe czasu trzeba by na to poswiecic.
    A do tego nie ma gwarancji, że się towar odbierze. Ze dwa lata temu
    miałem taką sytuację z DHLem, też przed świętami. Po kilku telefonach z
    pytaniami co z paczką, zadzwonił jakiś palant od nich, stwierdził, że
    się nie wyrabiają, ale można podjechać pod adres taki, a taki i
    osobiście odebrać. Pojechałem na drugi koniec miasta, zadupie totalne,
    czaka kilkadziesiąt wk*wionych osób, poczekaliśmy tak sobie z godzinkę
    czy dwie, coraz bardziej wk*wieni, po czym dostaliśmy informację, że
    paczek nie zdążą wydać, bo już czas zamykać punkt i żebyśmy spie*li.
    Żadne skargi pisemne nie odniosły potem skutku, bo wiadomo, że nikt się
    nie będzie o 40 PLN procesował, więc wysłali oficjalne "przepraszamy i
    spi*aj" i na tym się zakończyło.

    Maciek

  • 16. Data: 2010-12-13 17:45:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Dec 2010 21:54:00 +0100, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    >Ale jedna to mnie dobija : GLS.

    Schenker. Przesyłka wysłana z Bytowa do Warszawy 30 listopada. 10
    grudnia musiałem jechać po nią do magazynu w Młochowie (pod Warszawą,
    wiatr hula tam po polach), inaczej pewnie do dzisiaj bym jej nie miał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280