  • 1. Data: 2011-03-11 09:17:38
    Temat: Opony pod chmurka
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Cze,
    letnie opony zamiast do piwnicy z niewiadomych
    przyczyn powedrowaly za garaz, lezaly tam z 4 m-ce w te mrozy itp,
    czy one się nadaja do zalozenia? mozna to jakos spr?
    M...

  • 2. Data: 2011-03-11 09:33:34
    Temat: Re: Opony pod chmurka
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-11 09:17, Mirosław pisze:
    > Cze,
    > letnie opony zamiast do piwnicy z niewiadomych
    > przyczyn powedrowaly za garaz, lezaly tam z 4 m-ce w te mrozy itp,
    > czy one się nadaja do zalozenia? mozna to jakos spr?

    Poważnie pytasz?

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-03-11 10:00:33
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > A podczas jazdy przez wiekszosc roku to gdzie masz opony ?

    Ale podczas jazy czy parkowania - opony nie mokną i nie brudzą się od środka.
    Ja bym się bal o szczelność tak przechowywanych opon po ich założeniu. Niby daje
    się tam jakiś "smar" uszczelniający, ale...

    latet

  • 4. Data: 2011-03-11 10:00:46
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > czy one się nadaja do zalozenia? mozna to jakos spr?

    A podczas jazdy przez wiekszosc roku to gdzie masz opony ?

    sz.

  • 5. Data: 2011-03-11 10:01:30
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > A podczas jazdy przez wiekszosc roku to gdzie masz opony ?
    no to fakt,
    M...

  • 6. Data: 2011-03-11 10:08:06
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > Ja bym się bal o szczelność tak przechowywanych opon po ich założeniu.
    > Niby daje się tam jakiś "smar" uszczelniający, ale...

    Nie no, prosze cie.... :)

    sz.

  • 7. Data: 2011-03-11 10:46:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mirosław

    > letnie opony zamiast do piwnicy z niewiadomych przyczyn powedrowaly za
    > garaz, lezaly tam z 4 m-ce w te mrozy itp, czy one się nadaja do
    > zalozenia?

    Nie nadają się, daj je mnie, chętnie zutylizuję.

  • 8. Data: 2011-03-11 18:09:39
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > letnie opony zamiast do piwnicy z niewiadomych
    > przyczyn powedrowaly za garaz, lezaly tam z 4 m-ce w te mrozy itp,
    > czy one się nadaja do zalozenia? mozna to jakos spr?

    jeżeli same z siebie opony nie są stare to nic im nie jest. Wyczyść i
    zakładaj bez problemu

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 9. Data: 2011-03-11 18:11:38
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    > Ja bym się bal o szczelność tak przechowywanych opon po ich założeniu.
    > Niby daje się tam jakiś "smar" uszczelniający, ale...

    a co ma środek do szczelności? Opona trzyma powietrze tylko rantem. A rant
    przylega do zardzewiałej często nierównej felgi. Felgi też zmieniasz co rok
    bo są brudne?

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 10. Data: 2011-03-11 19:17:30
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie nadają się, daj je mnie, chętnie zutylizuję.

    zapomniales sie zapytac jaki rozmiar:) nie ma w sigu jakie autko, a to
    istotne dla utylizacji:)