  • Data: 2018-01-05 19:37:35
    Temat: Re: Opony już zmieniliście na letnie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p2obev$i91$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 05-01-2018 o 16:13, J.F. pisze:

    >Wyniki testów jakieś masz?

    Jak cos jest do wszystkiego ... :-P

    >Ja pamiętam coś dokładnie odwrotnego.
    >Wielosezonowa zimą niewiele ustępuje zimówkom, za to letnie bije na
    >głowę.

    Uwazaj - na asfalcie, nie na sniegu. Zimnym, suchym ... albo mokrym.

    Pytanie brzmi - czy zimą lepsza zimowa czy wielosezonowa.
    A zima jak widac - tydzien sniegu, miesiac deszczu, miesiac suchego
    asfaltu.
    Tydzien silnego mrozu, miesiac "w okolicy zera" i miesiac "juz wiosna"
    :-)

    Te testy co wspominasz, to pewnie ADAC, na sniegu i lodzie, i GY
    Vector, ktora tak sobie sie oplaca.

    Na mokrym ... stare modele Debicy Navigator mialy klase przyczepnosci
    E na mokro.
    Choc prawde mowiac to jakos nigdy na przyczepnosc nie narzekalem.

    A na suchym asfalcie to wszystkie daja rade, nawet zimowe w lecie,
    chyba ze ktos rajdowo jezdzi :-)

    J.