  • 1. Data: 2009-04-17 09:59:55
    Temat: Opony do VTXa
    Od: Easy <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    Może ktoś z grupowiczów się wypowie.
    Mam Honde VTX 1800 N2 - pytanie jaką oponę na przednie koło założyć?

    Fabryka zaleca DUNLOP 150/80/R17 model D251F - w Polsce nie dostępny. Z
    Dunlop'a w tym rozmiarze jest model D206 (Valkyrie) - ale również ciężko
    dostępny. Kilka osób obiecywało mi sprowadzenie modelu D251 - ale nic z
    tego nie wyszło. Wybór więc padł na D206 ale dostępna dopiero w połowie
    maja :/

    Znalazłem Metzelera ME 880 Marathon Front 150/80-17 72H - ma ktoś jakieś
    zdanie o tych oponach? o tym modelu ? o marce Metzeler? zwłaszcza przy
    cruiserach. Generalnie jak coś znalazłem była to pozytywna opinia ale
    chętnie poznam Wasze.

    Może ma ktoś jakiś sprawdzony namiar na dobry sklep z oponami motocyklowymi?

    pozdrawiam
    SI

  • 2. Data: 2009-04-17 10:07:32
    Temat: Re: Opony do VTXa
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:

    > Znalazłem Metzelera ME 880 Marathon Front 150/80-17 72H - ma ktoś jakieś
    > zdanie o tych oponach?

    Dobra opona

    > Może ma ktoś jakiś sprawdzony namiar na dobry sklep z oponami
    > motocyklowymi?

    mynetmoto.com

    > pozdrawiam
    > SI

    Prawdziwa Easy ma cycki i Honde Deauville wiec racz sie podpisywac inaczej.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-04-17 10:16:48
    Od: Easy <e...@p...onet.pl>

    Kuczu pisze:

    > Dobra opona

    > mynetmoto.com

    > Prawdziwa Easy ma cycki i Honde Deauville wiec racz sie podpisywac inaczej.

    Dzięki - już zmieniam podpis

    SI

  • 4. Data: 2009-04-17 10:52:53
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:

> [...]
    > dostępny. Kilka osób obiecywało mi sprowadzenie modelu D251 - ale nic z
    > tego nie wyszło. Wybór więc padł na D206 ale dostępna dopiero w połowie

    Jest jeszcze cos takiego fajnego jak Avon Cobra AV71 Front. Wystepuje w
    rozmiarze ktory Ciebie intersuje.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-17 11:25:50
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Easy" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    to akurat jest rzecz dyskusyjna ;)
    i Honde Deauville wiec racz sie podpisywac inaczej.

    reszta sie zgadza ;)

    > Dzięki - już zmieniam podpis
    >
    > SI

    ja równiez dzieki ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 6. Data: 2009-04-17 13:55:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Easy wydusił z siebie te słowy:

    > Może ma ktoś jakiś sprawdzony namiar na dobry sklep z oponami
    > motocyklowymi?

    ja mam Melzera na przodzie (roczna) , a z tyłu Dunlopa (nowka sztuka)
    Śmiem zaryzykować, ze Melzer jest lepszy niż ten Dunlop

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 7. Data: 2009-04-17 21:34:11
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > Znalazłem Metzelera ME 880 Marathon Front 150/80-17 72H - ma ktoś jakieś
    > zdanie o tych oponach? o tym modelu ? o marce

    2 sezon mam Metzelera na tyle w tym roku zalożylem na przód , zrezygnowałem
    z Dunlopa , gdyż "wydaje mi sie" ze metzelerki sa bardziej pzryczepne i
    jakby lepiej trzymały na zakrętach , to moje odczucie subiektywne , ale
    potwierdza mi sie to samo odczucie z poprzedniego motorka , gdzie tez
    zamieniłem gumy na metzelerki , trwałosc jest podobna

  • 8. Data: 2009-04-18 13:08:25
    Od: SI <e...@p...onet.pl>

    Easy pisze:
> [...]
    > chętnie poznam Wasze.
    >
    > Może ma ktoś jakiś sprawdzony namiar na dobry sklep z oponami

    Bardzo wszystkim dziękuję za odpowiedzi.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 9. Data: 2009-04-19 07:34:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > odczucie subiektywne , ale potwierdza mi sie to samo odczucie z
    > poprzedniego motorka , gdzie tez zamieniłem gumy na metzelerki ,

    też mam takie wrażenie..