  • 11. Data: 2012-01-16 01:04:04
    Temat: Re: Opony całoroczne są ok
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > No wiec ABS-u bym nie podejrzewal, wiec pozostaje cos z hamulcami?

    Chyba będę musiał z tym żyć. :>

  • 12. Data: 2012-01-16 01:06:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-01-2012 00:56, AZ pisze:
    > A jakbys odlaczyl to bys hamowal na 4 metrach ;-) Z ABS-em jak ABS-em,
    > bo raczej projektuja go tak, ze gdy cos jest nie tak to sie wylacza.

    Możecie obaj przestać zaśmiecać to forum?? Posty sobie nabijacie??

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-16 01:08:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Możecie obaj przestać zaśmiecać to forum?? Posty sobie nabijacie??

    Jestes adminem tego forum?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-16 01:13:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nie mam u siebie tego murzynskiego wynalazku ale tym co jezdzilem to
    > wlasnie jechalo prosto, nawet jak wcisnales hamulec w opor, gdzie bez
    > ABS-u zablokowalo by 4 kola.

    Na plackach śniego-lodowych też? :>

  • 15. Data: 2012-01-16 01:14:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Możecie obaj przestać zaśmiecać to forum?? Posty sobie nabijacie??

    A propos, słyszałeś, że nasz moderator został kierowca ciężarówki?
    http://www.youtube.com/watch?v=Ie8qprAdHhw

  • 16. Data: 2012-01-16 01:20:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, to <t...@i...pl> wrote:

    > Na plackach śniego-lodowych też? :>

    Sprawdzalem z ciekawosci tylko na prostej zasniezonej drodze i jadac
    jedna strona po sniegu, P306 i Audi80 i oba jechaly prosto.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-01-16 01:26:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-01-2012 01:14, to pisze:
    > A propos, słyszałeś, że nasz moderator został kierowca ciężarówki?
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ie8qprAdHhw
    lool

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2012-01-16 01:27:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-01-2012 01:08, AZ pisze:
    > Jestes adminem tego forum?

    A co, nie widzisz awatara w złotej ramce?

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2012-01-16 01:28:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-01-2012 01:20, AZ pisze:
    > Sprawdzalem z ciekawosci tylko na prostej zasniezonej drodze i jadac
    > jedna strona po sniegu, P306 i Audi80 i oba jechaly prosto.

    Oba na raz?

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2012-01-16 01:33:05