    From: "Excite" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony bieżnikowane
    Date: Thu, 10 Mar 2011 13:16:02 +0100

    Użytkownik "Inead" napisał w wiadomości grup
    >No tak jeśli istnieją sportowe opony bieżnikowane i ty na nich jeździsz to
    >na chuj robią jakieś Sottozero czy F1:-)
    >Życzę trochę mnie emocji i więcej pokory.A i jeszcze wrzuć mi link tych
    >bieżnikowanych co jeździłeś i mają indeks H. Takie rzeczy to tylko w Erze.

    Właśnie widać jaki jesteś fachowiec od opon z 20 letnim stażem skoro
    bieżnikowane z indeksem H to dla Ciebie coś niesamowitego. Opony o których
    pisałem to Markgum EVO-1. I pomyliłem się co do indeksu prędkości, nie mają
    H tylko V więc jeszcze lepiej :)
    http://www.oponybieznikowane.com/index.php?products=
    product&prod_id=186
    Dałem się zwieść ładnemu wyglądowi opony i marnując 300zł na 2szt 225/45/17"
    wszedłem w posiadanie opon które tylko ładnie wyglądały. Jak przy normalnej
    jeździe zaczęły się łuszczyć im boki to strach było jechać na autostradzie
    przepisowe 130km/h i chyba tylko samobójca brał by na poważnie ten indeks V.
    To były ostatnie opony bieżnikowane jakie używałem, już nigdy więcej tego
    błędu nie popełnię. Nie stać mnie na nowe opony 17" więc zmieniłem koła na
    stalowe 15" z nowymi oponami na lato i bardzo dobrymi używkami na zimę co
    też każdemu polecam jeśli ma wybór pomiędzy ładną (szpanerską) dużą felgą
    ale na bieżnikowanym dziadostwie albo zwyczajną małą felgą ale za to na
    normalnej oponie.