-
Data: 2019-08-05 16:40:15
Temat: Re: Opony asymetryczne... lewa i prawa?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:e12d00a2-6d30-403c-bfb2-f39c1680c42f@go
oglegroups.com...
On Monday, August 5, 2019 at 1:42:57 PM UTC+2, J.F. wrote:
>> A tymi skosnymi rowkami to sie producenci jakos nie przejmuja.
>> Widac nie ma znaczenia ... albo klient i tak nie zauwazy.
>bo w sumie sami nie wiedza jak jest lepiej ;)
W tym przypadku to obroty sa symetryczne, tylko ciekaw jestem czy np
auta nie znosi.
>kiedys na forum moto szukalismy jak montowac opone, bo miala kilka
>strzalek pokazujacych kierunek obrotu, tylko jedne w jedna inne w
>druga ;)
>Wytlumaczenie znalazlo sie na angielskiej strone (link juz nie
>dziala), ale zostala jego zawartosc na forum (sorry za ang., ale na
>polskiej stronie nie bylo o tym sladu...)
>"ContiRoad Attack Direction?
>The orientation of the ContiRoad Attack front has recently been
>revised. Conti Germany responded to feed-back from the UK and other
>markets about maximising the already incredible durability of the
>original front tread pattern. After the launch of the ContiSport
>Attack test riders commented on the fact that the reversed tread
>direction gave much more uniform wear across the tyres section and so
>the ContiRoad Attack front pattern was switched in late October 2006
>to take advantage of this better wear characteristic. Some confusion
>exists because some European plants outside of Germany have a tread
>mould with small arrows at the edge of the tread near the sidewall,
>these arrows should be ignored. These moulds are being replaced.
>ContiRoad attack customers may be offered the same tyre with
>apparently two different directions of rotation. The tread pattern on
>both tyres is fine. Riders should be aware that all relevant and
>legally required information regarding speed rating and direction of
>rotation is moulded into the side-wall of the tyre, not the tread, so
>be sure your tyre is fitted in accordance with the directional arrow
>on the sidewall regardless of which way the pattern runs."
Ciekawe.
Czyli robia bieznik taki, zeby mial dobre wlasciwosci przy prawidlowym
kierunku, a potem odwracaja :-)
Czy nawet na tym Zachodzie oszczedzaja i za pare km wiecej klienci sa
sklonni zaryzykowac zyciem, bo jak kiedys przyczepnosci zabraknie ...
A moze w motocyklach to jakos inaczej jest ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.19 00:40 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=