    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Opony Mitas
    Date: Tue, 3 Mar 2009 10:01:48 +0100

    Użytkownik "Sybi" napisał w
    > Ktos potrafi mi lopatologicznie i w skrocie objasnic
    > jaka jest roznica miedzy oponami C11 a C19 (przod)
    > oraz C10 a C02 (tył)?

    *** Mozna. Link podal Ci Newrom, a moje uwagi uzytkownika jak nizej:

    C02- opona na twarde i suche nawierzchnie. W blocie zalepia sie bardzo
    szybko i powoli oczyszcza. W kopnym piachu plywa. Na mokrej trawie jak na
    lodowisku. wysoka trwalosc- jesli jezdzisz duzo po asfalcie i szutrach to
    OK. Na mokrym- bardzo zly wybor (u mnie skwitowany dwoma srubami w nodze)

    C10- opona maksymalnie uniwersalna. Jej przeznaczenie to suche srednio
    twarde nawierzchnie, ale bieznik na tyle rzadki, ze daje rade w kopnym
    piachu i na grzaskim, ale za to mieszanka bardzo twarda (odpornosc na
    zuzycie) co powoduje, ze przy ostrej jezdzie nie trzyma tak jak miekkie
    opony wyczynowe lepszych firm. Dobra dla amatora bez sportowych zapedow.

    C11- komplet przod do C10- te same wlasciwosci

    C19- nie jezdzilem na niej, dlatego odsylam do opisu na stronie

    Obecnie latam czterosuwem na Michelinach AC-10- cenowo wyszly niewiele
    drozej niz Mitasy. Bieznik o podobnych wlasciwosciach jak C10+C11 z tym ze
    bardziej miekka mieszanka. Tez amatorskie i uniwersalne, ale w moim odczuciu
    o jedno oczko lepsze i jesli to ma dla kogos znaczenie, to maja homologacje
    drogowa.
    Pozdr
    Jarecki[KenLee] + Mecha-Orange EXC 400