eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 150

  • 21. Data: 2014-01-03 00:39:13
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    >>
    >> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
    >
    > Jakiej znowu gwarancji ?
    >
    Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
    osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
    cala Polske...
    >>
    >> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
    >> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
    >
    > Nie klikałem.
    >
    To do kogo masz pretensje?
    >>
    >> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
    >> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
    >> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
    >> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
    >> jednego dnia roboczego."
    >>
    >> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
    >> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
    >> 24h
    >> przesylka. Tylko gdzie realizm...
    >
    > No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
    > może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
    >
    Wczoraj sie urodziles?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 22. Data: 2014-01-03 00:39:17
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    >
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
    >
    >>>>> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
    >>>>> Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
    >>>>> zamawiam.
    >>>>>
    >>>>> Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
    >>>>> 4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
    >>>>>
    >>>> Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
    >>>> jakiejs innej rzeczywistosci.
    >>>
    >>> Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce
    >>> orżnąć
    >>> to jeszcze się pochylą...
    >>> Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
    >>> roboczych i on sobie źle policzył.
    >>> Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak
    >>> okazało
    >>> się ze 07.01...
    >>>
    >> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
    >
    > Jakiej znowu gwarancji ?
    >
    >>
    >> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
    >> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
    >
    > Nie klikałem.
    >
    >> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
    >> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
    >> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
    >> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
    >> jednego dnia roboczego."
    >>
    >> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci
    >> nie
    >> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
    >> 24h
    >> przesylka. Tylko gdzie realizm...
    >
    > No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h
    > to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.

    I jeszcze mi datę napisali 3.01.2014. Może powinienem ich przeprosić, że
    przeczytałem to i teraz się burzę.


  • 23. Data: 2014-01-03 01:07:33
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    >>>
    >>> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
    >>
    >> Jakiej znowu gwarancji ?
    >>
    > Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze
    > oczekiwales
    > osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
    > cala Polske...
    >>>
    >>> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
    >>> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
    >>
    >> Nie klikałem.
    >>
    > To do kogo masz pretensje?
    >>>
    >>> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające
    >>> wysłać
    >>> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
    >>> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
    >>> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
    >>> jednego dnia roboczego."
    >>>
    >>> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci
    >>> nie
    >>> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
    >>> 24h
    >>> przesylka. Tylko gdzie realizm...
    >>
    >> No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h
    >> to
    >> może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
    >>
    > Wczoraj sie urodziles?

    Co za durnie to naprawdę. Prosta sprawa. Oferta, przyjęcie, realizacja.


  • 24. Data: 2014-01-03 11:21:56
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: o...@g...com

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi,
    >
    > że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    >
    >
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
    >
    > później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam Oponeo

    Szanowny Kliencie,
    bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli zweryfikować
    poprawność procesu realizacji zamówienia
    pozdrawiam
    Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta


  • 25. Data: 2014-01-03 12:10:25
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik <o...@g...com>

    > Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
    > Stoi,
    >
    > że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    >
    >
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4
    > dni
    >
    > później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam Oponeo

    Szanowny Kliencie,
    bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli
    zweryfikować poprawność procesu realizacji zamówienia
    pozdrawiam
    Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta
    --
    Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie. Jak
    pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisało 10
    to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
    albo 72.


  • 26. Data: 2014-01-03 12:16:37
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 12:10, John Kołalsky pisze:
    /..../
    > Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
    > Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    > pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
    > 24 a nie 48 albo 72.

    O piana


  • 27. Data: 2014-01-03 13:25:19
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > /..../
    >> Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
    >> Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    >> pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
    >> 24 a nie 48 albo 72.
    >
    > O piana

    Co piana ?


  • 28. Data: 2014-01-03 13:42:20
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 12:10:25 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >bo tak pisze

    Kto pisze?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 29. Data: 2014-01-03 13:42:44
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 13:25, John Kołalsky pisze:
    >
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>
    >
    >> /..../
    >>> Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
    >>> Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    >>> pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
    >>> 24 a nie 48 albo 72.
    >>
    >> O piana
    >
    > Co piana ?
    Piana leci z pyska.


  • 30. Data: 2014-01-03 13:49:00
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: o...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 12:10:25 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > U�ytkownik <o...@g...com>
    >
    >
    >
    > > Opony pilnie potrzebujďż˝. To wchodzďż˝ na witrynďż˝ http://www.oponeo.pl .
    >
    > > Stoi,
    >
    > >
    >
    > > �e dostawa w 24h a konkretnie, �e jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Niestety w potwierdzeniu zam�wienia jest ju� termin 7 stycznia, czyli 4
    >
    > > dni
    >
    > >
    >
    > > p�niej co daje 5-krotnie d�u�szy czas dostawy.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Pozdrawiam Oponeo
    >
    >
    >
    > Szanowny Kliencie,
    >
    > bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy mogli
    >
    > zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta
    >
    > --
    >
    > Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie zweryfikujcie. Jak
    >
    > pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa�o 10
    >
    > to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
    >
    > albo 72.

    myślę, że należy się kilka słów wyjaśnienia:
    - produkty oznaczone tagiem 24h są w tym czasie dostępne,
    - oznacza to wysyłkę w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia,
    - powyższe jest realizowane dla produktów znajdujących się w magazynie Oponeo z
    doręczeniem na terenie kraju,
    - w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po godzinie
    16tej w związku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego dnia roboczego i
    doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijając weekend oraz dzień swiąteczny jest to w
    zgodzie z opisem na stronie www),
    - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu
    realizacji zamówienia,
    pozdrawiam
    Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: