-
21. Data: 2014-01-03 00:39:13
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
>>
>> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
>
> Jakiej znowu gwarancji ?
>
Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze oczekiwales
osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
cala Polske...
>>
>> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
>> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
>
> Nie klikałem.
>
To do kogo masz pretensje?
>>
>> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
>> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
>> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
>> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
>> jednego dnia roboczego."
>>
>> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci nie
>> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
>> 24h
>> przesylka. Tylko gdzie realizm...
>
> No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h to
> może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
>
Wczoraj sie urodziles?
--
Artur
ZZR 1200
-
22. Data: 2014-01-03 00:39:17
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>
>
> Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
>
>>>>> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
>>>>> Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To
>>>>> zamawiam.
>>>>>
>>>>> Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli
>>>>> 4 dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
>>>>>
>>>> Wszczasajace! Dzwon na 112! Ja pierdziele, ty na prawde zyjesz w
>>>> jakiejs innej rzeczywistosci.
>>>
>>> Nie od dzis wiadomo, ze jest grupa ludzi, ktorzy jak ktoś ich chce
>>> orżnąć
>>> to jeszcze się pochylą...
>>> Nie rozumiesz? Nie chodzi o to, że ktos mu obiecał dostawe w ciagu 3 dni
>>> roboczych i on sobie źle policzył.
>>> Chodzi o to, ze obiecano mu dostawę 03.01 a jak juz kupił to jednak
>>> okazało
>>> się ze 07.01...
>>>
>> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
>
> Jakiej znowu gwarancji ?
>
>>
>> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
>> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
>
> Nie klikałem.
>
>> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające wysłać
>> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
>> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
>> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
>> jednego dnia roboczego."
>>
>> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci
>> nie
>> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
>> 24h
>> przesylka. Tylko gdzie realizm...
>
> No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h
> to może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
I jeszcze mi datę napisali 3.01.2014. Może powinienem ich przeprosić, że
przeczytałem to i teraz się burzę.
-
23. Data: 2014-01-03 01:07:33
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
>>>
>>> Czy gdzies tam jest cos o gwarancji 24h?
>>
>> Jakiej znowu gwarancji ?
>>
> Gdzies jest napisane, ze to 24h jest gwarantowane? No chyba, ze
> oczekiwales
> osobistego kuriera ktory bedzie z dwoma oponami za 500 PLN gonil przez
> cala Polske...
>>>
>>> Na stronie jest "Bezplatna dostawa w 24h", po kliknieciu:
>>> "Bezpłatna dostawa w ciągu 2 dni
>>
>> Nie klikałem.
>>
> To do kogo masz pretensje?
>>>
>>> OPONEO.PL S.A. posiada nowoczesne centrum logistyczne, pozwalające
>>> wysłać
>>> dziennie do indywidualnych odbiorców 15 tys. opon. Sprzedawane przez nas
>>> produkty są doręczane bezpłatnie do Klientów na terenie całego kraju.
>>> Większość przesyłek jest doręczanych do naszych klientów w przeciągu
>>> jednego dnia roboczego."
>>>
>>> Nadal po przeczytaniu tego jestes bardzo zdziwiony? Oczywiscie nikt Ci
>>> nie
>>> zakaze wymagac opon w dobrej cenie, z darmowa indywidualna gwarantowana
>>> 24h
>>> przesylka. Tylko gdzie realizm...
>>
>> No właśnie nie wiem gdzie ten realizm u sprzedawcy, jak nie może dać 24h
>> to
>> może napisać 48 albo 72 albo tydzień. Najwyżej pójdę do kogoś innego.
>>
> Wczoraj sie urodziles?
Co za durnie to naprawdę. Prosta sprawa. Oferta, przyjęcie, realizacja.
-
24. Data: 2014-01-03 11:21:56
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: o...@g...com
W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 17:50:43 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl . Stoi,
>
> że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
>
>
>
> Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4 dni
>
> później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
>
>
>
>
>
> Pozdrawiam Oponeo
Szanowny Kliencie,
bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli zweryfikować
poprawność procesu realizacji zamówienia
pozdrawiam
Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta
-
25. Data: 2014-01-03 12:10:25
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik <o...@g...com>
> Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
> Stoi,
>
> że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
>
>
>
> Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4
> dni
>
> później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
>
>
>
>
>
> Pozdrawiam Oponeo
Szanowny Kliencie,
bardzo proszę o podanie numeru zamówienia - dzięki temu będziemy mogli
zweryfikować poprawność procesu realizacji zamówienia
pozdrawiam
Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta
--
Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie. Jak
pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisało 10
to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
albo 72.
-
26. Data: 2014-01-03 12:16:37
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
W dniu 03.01.2014 12:10, John Kołalsky pisze:
/..../
> Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
> Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
> pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
> 24 a nie 48 albo 72.
O piana
-
27. Data: 2014-01-03 13:25:19
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>
> /..../
>> Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
>> Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
>> pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
>> 24 a nie 48 albo 72.
>
> O piana
Co piana ?
-
28. Data: 2014-01-03 13:42:20
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Fri, 3 Jan 2014 12:10:25 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
wrote:
>bo tak pisze
Kto pisze?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
29. Data: 2014-01-03 13:42:44
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
W dniu 03.01.2014 13:25, John Kołalsky pisze:
>
> Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>
>
>> /..../
>>> Co tu weryfikować zamówienie ? Serwis sprzedażowy sobie zweryfikujcie.
>>> Jak pisze 3.01.2013 to ja przyjmuję, że 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
>>> pisało 10 to też bym przyjął, że 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie
>>> 24 a nie 48 albo 72.
>>
>> O piana
>
> Co piana ?
Piana leci z pyska.
-
30. Data: 2014-01-03 13:49:00
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: o...@g...com
W dniu piątek, 3 stycznia 2014 12:10:25 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
> U�ytkownik <o...@g...com>
>
>
>
> > Opony pilnie potrzebujďż˝. To wchodzďż˝ na witrynďż˝ http://www.oponeo.pl .
>
> > Stoi,
>
> >
>
> > �e dostawa w 24h a konkretnie, �e jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Niestety w potwierdzeniu zam�wienia jest ju� termin 7 stycznia, czyli 4
>
> > dni
>
> >
>
> > p�niej co daje 5-krotnie d�u�szy czas dostawy.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Pozdrawiam Oponeo
>
>
>
> Szanowny Kliencie,
>
> bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy mogli
>
> zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia
>
> pozdrawiam
>
> Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta
>
> --
>
> Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie zweryfikujcie. Jak
>
> pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby pisa�o 10
>
> to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a nie 48
>
> albo 72.
myślę, że należy się kilka słów wyjaśnienia:
- produkty oznaczone tagiem 24h są w tym czasie dostępne,
- oznacza to wysyłkę w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia,
- powyższe jest realizowane dla produktów znajdujących się w magazynie Oponeo z
doręczeniem na terenie kraju,
- w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po godzinie
16tej w związku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego dnia roboczego i
doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijając weekend oraz dzień swiąteczny jest to w
zgodzie z opisem na stronie www),
- podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie przebiegu
realizacji zamówienia,
pozdrawiam
Filip Fischer - Dział Obsługi Klienta