  • 111. Data: 2014-01-08 21:54:48
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lakb9i$ct3$...@n...news.atman.pl...

    > Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

    Dokładnie.
    Jego rozliczenia z firmą to jego problem, chodzi mi o firmę, niezależnie od
    tego kto i na jakich zasadach tam pracuje.
    To jest płatna usługa, a nie wolontariat pocztowy.

  • 112. Data: 2014-01-08 21:55:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > A cholera wie za co tak naprawde place.
    >
    > Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
    > liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ?

    Mają ich gdzieś.
    Należy robić tak samo.

  • 113. Data: 2014-01-08 22:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

    Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?

  • 114. Data: 2014-01-08 22:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
    > No to być dwa razy.

    Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
    wykupionej przez wysyłającego a nie od naszego "ma byc dwa razy"!

  • 115. Data: 2014-01-08 22:12:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?

    Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
    Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też
    kasuje stosownie więcej.
    Duuuuużo więcej.

  • 116. Data: 2014-01-08 22:13:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
    > wykupionej przez wysyłającego

    I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie, potem
    sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
    Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę skasować.

  • 117. Data: 2014-01-08 23:10:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia
    > zaczekac
    > w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz
    > 12
    > listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)

    Dwa razy u mnie był z tymi felgami

  • 119. Data: 2014-01-09 00:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
    > Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę

    No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
    Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
    podoba.
    Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier. Wiec nie
    generalizowałbym, ze poczta = TANIO a kurier = DROGO.

  • 118. Data: 2014-01-09 00:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
    > Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe
    > przesyłki też kasuje stosownie więcej.
    > Duuuuużo więcej.

    A jednak maja wieluuuuuu klientów.
    Wiec pewnie nie jest az tak źle.
    Ja sobie chwale, ale przyznaje, ze czasami podchodzę do tematu elastycznie.

    Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i
    podaje liste mieszkań, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei
    nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i
    gdzies go po drodze łapię.
    W osteczności odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzyło.

    Ale żeby nie było - pomimo dziwnych przyzwyczajeń na poczcie, też jakoś
    specjalnie na nich nie narzekam. Wiadomo, ze to trochę firma z innych
    czasów ale terminowość dostaw jest na całkiem niezłym poziomie. Gorzej
    placówki...

  • 120. Data: 2014-01-09 19:35:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > podoba.
    > Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier.

    Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super
    ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej.
    Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
    podwyższają.
    Ale swoją, a nie poczty jako takiej.