-
111. Data: 2014-01-08 21:54:48
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lakb9i$ct3$...@n...news.atman.pl...
> Dnia 08.01.2014 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
>>
>> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
>> No to być dwa razy.
>>
> Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.
Dokładnie.
Jego rozliczenia z firmą to jego problem, chodzi mi o firmę, niezależnie od
tego kto i na jakich zasadach tam pracuje.
To jest płatna usługa, a nie wolontariat pocztowy.
-
112. Data: 2014-01-08 21:55:15
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:g6oh7hxxtlrp$.r7rlf4wdcnuq$.dlg@40tude.
net...
> Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
>>>>>bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
>>>> Zaplanowac dwa objazdy.
>>>
>>> Zapłacisz za to?
>>
>> Przecież płaci.
>> W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.
>
> A cholera wie za co tak naprawde place.
>
> Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
> liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ?
Mają ich gdzieś.
Należy robić tak samo.
-
113. Data: 2014-01-08 22:00:52
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>> W usludze za 15 czy 20 PLN?
>
> Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.
Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?
-
114. Data: 2014-01-08 22:00:53
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
> No to być dwa razy.
Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
wykupionej przez wysyłającego a nie od naszego "ma byc dwa razy"!
-
115. Data: 2014-01-08 22:12:20
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA2AFDC12A7BB6budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>> W usludze za 15 czy 20 PLN?
>>
>> Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.
>
> Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?
Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe przesyłki też
kasuje stosownie więcej.
Duuuuużo więcej.
-
116. Data: 2014-01-08 22:13:43
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA2AFDC0786D75budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
>> No to być dwa razy.
>
> Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
> wykupionej przez wysyłającego
I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie, potem
sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę skasować.
-
117. Data: 2014-01-08 23:10:41
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com>
>>
>> Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
>> Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
>> odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
>> zapeniony odbiór "od ręki".
>> Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki
>> dzień
>> dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
>> opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.
>>
> Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia
> zaczekac
> w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz
> 12
> listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)
Dwa razy u mnie był z tymi felgami
-
119. Data: 2014-01-09 00:01:02
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
>>> No to być dwa razy.
>>
>> Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
>> wykupionej przez wysyłającego
>
> I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
> potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
> Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
> skasować.
No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
podoba.
Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier. Wiec nie
generalizowałbym, ze poczta = TANIO a kurier = DROGO.
-
118. Data: 2014-01-09 00:01:02
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>> W usludze za 15 czy 20 PLN?
>>>
>>> Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.
>>
>> Poczta dostarcza PACZKI za 3zł?
>
> Paczki od bodajże 7 zł (przynajmniej onegdaj taka cena była).
> Ale kurier za 3 zł nawet Ci listu nie przywiezie, a za cięższe
> przesyłki też kasuje stosownie więcej.
> Duuuuużo więcej.
A jednak maja wieluuuuuu klientów.
Wiec pewnie nie jest az tak źle.
Ja sobie chwale, ale przyznaje, ze czasami podchodzę do tematu elastycznie.
Jak dzwoni do mnie kurier to czasami prosze o pozostawienie u sąsiada (i
podaje liste mieszkań, gdzie nie zostawiac :), albo prosze o przywiezienei
nastepnego dnia, albo po prostu pytam, do ktorej kurier jest w rewirze i
gdzies go po drodze łapię.
W osteczności odbieram w siedzibie ale to mi sie moze raz zdarzyło.
Ale żeby nie było - pomimo dziwnych przyzwyczajeń na poczcie, też jakoś
specjalnie na nich nie narzekam. Wiadomo, ze to trochę firma z innych
czasów ale terminowość dostaw jest na całkiem niezłym poziomie. Gorzej
placówki...
-
120. Data: 2014-01-09 19:35:54
Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsA2AFF0D4F4D28budzik61pocztaonetpl@12
7.0.0.1...
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>> A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
>>>> No to być dwa razy.
>>>
>>> Niestety, podkreslam, niestety wszystko zalezy od regulaminu usługi
>>> wykupionej przez wysyłającego
>>
>> I na tym właśnie bazują - szanowna firma robi Ci łaskę, że coś wiezie,
>> potem sobie lataj i szukaj po całym mieście swojej paczki.
>> Bo przecież nie chodzi o to, żeby coś dowieźć, tylko żeby opłatę
>> skasować.
>
> No ale przecież nie ma przymusu korzystania...
> Ja kupujac zdalnie wybieram to co tansze, bo obecnie jakość usług imo
> podoba.
> Ale u niektorych sprzedawców tansza poczta, u niektorych kurier.
Prędzej, to więcej Cię skasują za wysyłkę taką lub inną, bo poza super
ciężkimi przesyłkami kurier przeważnie wychodzi drożej.
Tyle że przyjeżdża do firmy, a na pocztę muszą zaiwaniać, to cenę
podwyższają.
Ale swoją, a nie poczty jako takiej.