  • 101. Data: 2014-01-08 17:44:01
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 8 Jan 2014 11:00:38 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Przeciez mają rewiry.

    W miastach tak. Poza miastami też, tylko że wtedy od jednego do
    drugiego klienta może mieć ze 30 kilometrów. I tak sobie będzie
    jeździł w obie strony, za free? Myślisz że kurierowi nie zależy na
    dostarczeniu przesyłki? Przecież za niedostarczoną mu nikt nie
    zapłaci. Ale są pewne granice.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 102. Data: 2014-01-08 17:46:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 8 Jan 2014 12:49:16 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >wiesz jak to jest ze statystyką. Od najbliższego kiosku Ruchu mam bliżej
    >do dwóch paczkomatów :)

    Ja nawet nie wiem gdzie koło mnie jest kiosk Ruchu :) A paczkomaty
    znam conajmniej cztery w okolicy zamieszkania i dwa w okolicy firmy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 103. Data: 2014-01-08 19:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

> [...]
    > jeździł w obie strony, za free? Myślisz że kurierowi nie zależy na
    > dostarczeniu przesyłki? Przecież za niedostarczoną mu nikt nie

    Mysle, ze przy takich odległościach to dzownią.
    I jeżeli im się to nie bedzie opłacało to na pewno nie pojada specjalnie 30
    km jeżeli wczesniej nikogo nie było w domu.

  • 104. Data: 2014-01-08 20:15:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do
    > 10
    > a drugi dopiero po 16?

    A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
    No to być dwa razy.

  • 105. Data: 2014-01-08 20:16:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo?

    Tam będzie inny kurier, więc to nie jego problem.

    To ma jezdzic tam i z powrotem?
    > W usludze za 15 czy 20 PLN?

    Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

  • 106. Data: 2014-01-08 20:17:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Zapłacisz za to?

    Przecież płaci.
    W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.

  • 107. Data: 2014-01-08 21:08:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 08.01.2014 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Poczta dostarcza za 3 zł jak się firmom kurierskim nie podoba.

    Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kg
    worek karmy dla psa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 108. Data: 2014-01-08 21:09:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 08.01.2014 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > A skasował kilka razy więcej niż listonosz?
    > No to być dwa razy.

    Nie kurier a firma dla ktorej pracuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 109. Data: 2014-01-08 21:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jan 2014 20:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Przecież płaci.
    > W postaci różnicy między ceną usługi kuriera i poczty.

    A cholera wie za co tak naprawde place.

    Jedno jest pewne - jak sie chce przesylki dostarczac, to trzeba sie
    liczyc ze adresatow nie bedzie. I co wtedy ?

    J.

  • 110. Data: 2014-01-08 21:53:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Podasz nazwe uslugi w ktorej poczta za 3 PLN przywiezie mi 15kg
    > worek karmy dla psa.

    Podasz mi nazwę kuriera, który za 3 zł przywiezie mi pilną przesyłkę z
    dokumentami?
    Ma być do odbioru po 17, albo na poczcie, lub w innym miejscu, nie dalszym
    niż 200 metrów od mojej chaty.