eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-02 22:31:07
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Grzegorz Gawron <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-01-02 17:50, John Kołalsky pisze:
    > Opony pilnie potrzebuję. To wchodzę na witrynę http://www.oponeo.pl .
    > Stoi, że dostawa w 24h a konkretnie, że jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    >
    > Niestety w potwierdzeniu zamówienia jest już termin 7 stycznia, czyli 4
    > dni później co daje 5-krotnie dłuższy czas dostawy.
    >
    >
    > Pozdrawiam Oponeo


    pociesz się, że gdyby wyszła i tak by nie doszła.
    U mnie UPS do paczki ktora musiała dość w Wigilię zapodał komunikat:
    24.12.2013 6:15 Skan w miejscu doręczenia
    24.12.2013 13:07 Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego
    doręczenia. firma UPS podejmie próbę dostawy w żądanym terminie.

    oczywiście żadnego żądania nie wysyłałem, goście sobie pograli bo się
    nie wyrobili. Czemu dali taki debilbyopis? nie wiem.
    Ale po karczemnej awanturze telefonicznej pojawił się dodatkowy wpis:

    24.12.2013 14:01 Odbiorca zażądał zatrzymania w celu późniejszego
    doręczenia. firma UPS podejmie próbę dostawy w żądanym terminie. /
    Paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego.

    bardzo było to śmieszne.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: