  • 11. Data: 2014-08-13 22:47:04
    Temat: Re: Opłaty za drogi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53eb6368$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tam mysle ze kolej jest wlasciwym rozwiazaniem, bez problemu zapewni ci wygodne
    miejsce stojace :-)

    > No chyba ze wolisz kuszetke.

    Wolę -- wraz z Murzynem [może być Murzyn
    Europy, oby tani] do niesienia bagażu.

    > torba na kolkach. A w ogole po co ci bagaze ? Karta kredytowa, wszystko mozna kupic
    na miejscu ...

    Tak żyłem, gdy zarabiałem -- a dokładniej nie karta, ale czeki.

    > Moze ZUSowi wszystko jedno gdzie ci wczasy zafunduje, NFZ dobiera sanatorium do
    schorzenia :-)

    Co widać wyraźnie na wskazanym przykładzie.

    -- nie wczasy, ale uzdrowisko
    -- nie funduje, ale zwraca część tego, co wcześniej zabrał w składkach
    -- NFZ refunduje tylko część kosztów pobytu i nie zwraca za dojazdy

    W sytuacji, która mnie odpowiada, czyli takiej, gdy sam
    decyduję -- jadę tam, gdzie chcę i kiedy chcę. Jeśli
    państwo zabiera około 80% w podatkach, Kowalski zarabiałby
    5 razy więcej niż zarabia obecnie -- gdyby płaci wysokie
    podatki.

    Ileś państwo musi zabrać na cele zBożne (policję
    chociażby) ale nie tyle, ile zabiera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-08-13 23:08:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WOJO" lseu81$d62$...@n...news.atman.pl

    > Opłaty oparte o nadajnik VIATOLL.

    Czy to dotyczy tylko samochodów o masie przekraczającej 3.5 tony?

    > Niestety nie działa na obszarze wszystkich autostrad, bo durne urzędasy w
    przeszłości o to nie zadbali.

    Mądrzy mogliby to wprowadzić wszędzie i dla każdego.

    > Tak

    > Tak

    To te nawigacje różnie pokazują.
    Może sięgaja po różne mapy.

    > I dlatego padło pytanie o punkty początkowy i końcowy podróży, bo drogi krajowe są
    różne w różnych miejscach Polski.

    Białystok -- Szczawnica, ale być może zmienię punkt
    końcowy, bo na razie wygląda to na podróż w 3 dni
    w jedną stronę.

    > A co do tego, czy nie grozi to kalectwem, to najlepiej wypowie się Twój
    "ortopedzio". :)

    Albo neurolog?

    > Tak

    > Karta, gotówka, viatoll

    > Pozdrawiam.

    Zdrowia nigdy dosyć -- dzięki i nawzajem.

    -=-

    Dzięki za informacje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-08-13 23:16:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lsf3mu$4k3$...@d...me

    > elektronicznie

    Czy dotyczą one tylko samochodów o masie przekraczającej 3.5 tony?

    > https://support.google.com/maps/?hl=pl#topic=3092425

    > której?

    +> () To samo, ale w odniesieniu do różnych nawigacji pod Android?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-08-13 23:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lsgj0e$6n2$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > państwo zabiera około 80% w podatkach, Kowalski zarabiałby
    > 5 razy więcej niż zarabia obecnie -- gdyby zlikwidowano
    + wszystkie podatki.

    Z tego, co mi państwo zabiera, można
    zapłacić za masę rzeczy, w tym i sanatoria.

    -=-

    Na szczęście ;) to państwo obecnie leczy w Polsce
    Rosjan -- a ci Rosjanie nie płacą temu państwu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-08-15 01:45:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lsgj0e$6n2$...@n...news.atman.pl

    > Wolę -- wraz z Murzynem [może być Murzyn
    > Europy, oby tani] do niesienia bagażu.

    Chyba jednak śwat woli innego Murzyna...

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,12345
    243,Siedz_i_jedz___samochody_bez_kierowcy_pokonaly_3
    00.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-08-19 00:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53eb6368$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Moze ZUSowi wszystko jedno gdzie ci wczasy zafunduje,
    > NFZ dobiera sanatorium do schorzenia :-)

    Kot zrozumie kota, ale człowiek człowieka -- niekoniecznie.

    Gdy zabrano go do weterynarza, kotek został prześwietlony.
    Rentgen wykazał, że ma problemy z kręgosłupem

    http://deser.pl/deser/51,111858,16484466.html?i=3 <-- ten kotek ma problemy z
    kręgosłupem

    W zadomowieniu się pomógł mu starszy kolega

    http://deser.pl/deser/51,111858,16484466.html?i=6 <-- a ten kot zrozumiał problem
    malaca

    -- nie mogę długo siedzieć, gdyż mam uszkodzony kręgosłup
    -- nie mogę nosić ciężarów, gdyż mam uszkodzony kręgosłup
    -- hałasy sprawiają mi problemy, gdyż mam uszkodzony słuch
    -- nie mogę jechać pociągiem, gdyż mam problemy ze skórą
    [a pociągach jest zbyt brudno]
    -- nadto mam kilka wad wzroku i astmę na tle alergii
    -- nie mogę nawet pochylać głowy, gdyż mam uszkodzony kręgosłup
    -- nie mogę przeziębiać się i przemakać, gdyż mam uszkodzony kręgosłup

    Parę kwadransów wysiedzę -- pod warunkiem, że niecodziennie
    i po tych paru kwadransach poćwiczę, albo poleżę i poćwiczę. :)
    Na kilkanaście sekund mogę pochylić głowę -- dłuższe pochylenie
    to niechybne problemy (drętwienie i brak czucia) z prawą ręką. :)

    Ciężary? Raczej nie należy dźwigać czegokolwiek a dźwiganie
    2 (czasami 3) kilogramów blisko tułowia należy uznać za kres.
    (na wyciągniętych rękach czy pochylonych plecach nie mogę
    niczego podnosić -- nawet swego tułowia i głowy w czasie
    wstawania z łóżka czy z krzesła)

    Nie mogę też biegać i skakać...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-08-19 10:45:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    > -- nie mogę długo siedzieć, gdyż mam uszkodzony kręgosłup
    >-- nie mogę nosić ciężarów, gdyż mam uszkodzony kręgosłup
    > -- hałasy sprawiają mi problemy, gdyż mam uszkodzony słuch [...]

    Po prostu Eneuelu - czas umierac.
    Za co ZUS i premier beda Ci dozgonnie wdzieczni :-)

    > Nie mogę też biegać i skakać...

    A do sanatorium mozesz ?

    J.

  • 18. Data: 2014-08-19 16:29:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 53f30eac$0$2357$6...@n...neostrada.pl

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Po prostu Eneuelu - czas umierac.

    Więc umieraj. :) Nie będę żałował. :)

    > Za co ZUS i premier beda Ci dozgonnie wdzieczni :-)

    > A do sanatorium mozesz ?

    Skakać i biegać do sanatorium? -- nie mogę.

    TUSK i ZUS? Ten pierwszy przegrywa wszędzie -- wkrótce przegra
    wybory samorządowe, następnie parlamentarne, chyba że jakiś
    cud go uchroni. ZUS? -- ten ma problemy nawet z NIKiem.

    -=-

    Dziś ludzie Tuska/Komorowskiego mówią o niedorzeczności
    zarzutów -- jutro nie ma wątpliwości co do tego, dlaczego
    JKM dał po pysku uczciwemu_inaczej.

    Dziś Komorowski mówi o absurdach okołoaneksowych -- jutro
    (w przenośni jutro) okazuje się, że jednak nie miał racji.

    -=-

    W Polsce obecnie tylko ,,indukcja poronień'' jest pod kontrolą
    państwa i tylko ten lekarz (i ten szpital) zostanie ukarany za
    niedopatrzenia, który nie dopełni obowiązku zabijania ludzi?
    Niezupełnie. Gdy obywatelka Szwecji ucierpiała -- państwo
    musiało zająć się tą sprawą. Jeśli w wyniku błądzenia lekarzy
    umierają masowo Polacy -- Arłukowicz uważa to za stan doskonały.

    IMO Tusk może liczyć się nawet z zarzutami klasy/rangi
    zbrodni przeciwko narodowi polskiemu. Czego Hitler i jego
    ludzie nie dokonali -- Tusk stara się wykonać swoimi metodami. :)

    -=-

    Wiesz, na co zdadzą się wysłużone Leopardy zakupione przez Tuska
    w ubroku od Niemiec? Jeden samolot uzbrojony z szybkostrzelne działo
    (6 tysięcy pocisków uranowych na minutę) może zakończyć ich żywot
    w bardzo krótkim czasie.

    Tusk raczej przygotowuje Polskę na ,,wojnę hybrydową'', czyli
    na wojnę przeciwko demonstrantom, nie na ewentualny konflikt
    polsko-rosyjski, w którym polskie wojsko być może nawet nie
    opuści koszar.

    -=-

    Być może unijne osłony dla polskich rolników pokryją nieco
    ponad 1% strat wywołanych rosyjskimi kontrposunieciami.

    -=-

    "J.F."> Po prostu Eneuelu - czas umierac.

  • 19. Data: 2014-08-19 16:57:19
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

    > Start: N 53°06'48", E 23°08'38" (Białystok)

    Zadupie!
    http://her.is/uUp9Co
    http://here.com/53.113333,23.1593385,14,0,0,normal.d
    ay

  • 20. Data: 2014-08-19 23:44:27
    Od: xyz <x...@i...pl>

> [...]
    > 2 kg; zamierzam drastycznie schudnąć -- może wówczas
    > zwiększę chwilową (do 3 minut) obciążalność do 5 kg)

    A bagaż wysłać kurierem wcześniej z ustaloną datą odbioru,
    jakie to trudne ....

    targeo.pl, maps.google.pl

    Viatoll: http://lmgtfy.com/?q=viatoll

    --