  • Data: 2009-10-25 19:36:50
    Temat: Re: Opłata za przekierowanie połączeń=?ISO-8859-2?Q?_w_Erze=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Inną ciekawostką jest że nie mogę przekierować sms i mms.

    Nie możesz, bo nie ma takiej opcji w naszych sieciach GSM.
    Przekierowania o których mówisz dotyczą połączeń głosowych i są
    realizowane przez samą sieć.

    > Niby mam
    > ustawione wszystkie typy polączeń, a smsy dochodzą tylko na numer
    > macierzysty. Jest jakiś sposób by one też były przekazywane ?

    Tak, użycie telefonu z systemem operacyjnym, w którym instalujesz
    program, który coś takiego potrafi zrobić. Ale sens tego jest ograniczony:
    1. Telefon musi cały czas działać i być zalogowny
    2. Tracisz zwykle info, od kogo przyszedł SMS (albo kasę na informację
    dodaną, która wydłuża SMSa).

    Jakub