-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Date: Wed, 22 Dec 2010 11:31:38 +0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <iesniq$85v$2@inews.gazeta.pl>
References: <1...@b...dyndns.org> <iepkbp$sr7$1@news.vectranet.pl>
<iepmim$oko$1@news.onet.pl> <iepovm$55r$1@news.vectranet.pl>
<iepqvs$78p$1@news.onet.pl> <ieprme$9ga$1@news.onet.pl>
<iepv3t$l6e$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1293017498 8383 194.80.173.254 (22 Dec 2010 11:31:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Dec 2010 11:31:38 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <iepv3t$l6e$2@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336742
[ ukryj nagłówki ]On 21/12/2010 10:21, Myjk wrote:
> 2010-12-21 10:23:26 Agent
>
>> ale o wiele gorsze sa włąsnie te obroty typu 20 km/h
>> na V niż te pod czerwone pole.
>
> To przedmówca udowadniał, że obroty szkodzą i dyskwalifikują takie
> auto. Silnik można zajechać na wiele sposobów. Niskie obroty to jedna z
> możliwości, aczkolwiek w autach z tak małymi i nowoczesnymi silnikami
> jak w eLkach się spotyka, to raczej nie jest problem. Do tego cały czas
> jest instruktor siedzący obok i tłumiący niepożądane zachowania. Jak
> nie, to najwyraźniej kamikaze. Bywa.
>
>> To tym bardziej bo raz że spory przebieg to jeszcze większośc tego
>> po miescie. A stanie na placu to znowu praca silnika bez nabijania
>> przebiegu więc znowu żużycie którego nie odzwierciedla licznik.
>
> Ale silnik nie jest wysilany bo nie pracuje pod dużymi obciążeniami.
> Skrzynia i układ jezdny też mniej dostaje niż przeciętnie używane
> prywatne auto. Jedynie sprzęgło jest w sporym niebezpieczeństwie,
> ale wymiana nie jest kosztowna.
Mniej? Co jest bardziej szkodliwe dla skrzyni, 100km po autostradzie na
5 biegu, czy 50km po miescie w systemie "jedynka, chhrrrup, dwojka,
chrruuuup, jedynka, chruuup, oo, nie weszla, chruuuup, jedynka, bruuum,
zgasl, bo przypadkiem czworka weszla".
--
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 15:01
- 22.12.10 18:53 Karol Y
- 22.12.10 19:05 Karol Y
- 22.12.10 21:18 J.F.
- 23.12.10 20:59 Plumpi
- 27.12.10 09:16 Artur\(m\)
- 27.12.10 11:02 Robert_J
- 31.12.10 18:47 ąćęłńóśźż
- 31.12.10 18:48 ąćęłńóśźż
- 12.01.11 22:23 Jacek Osiecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Ściemniacze na parkingach
- 2025-02-13 kilka pytań o klimę
- 2025-02-13 genialny pomysł
- 2025-02-12 diesel z otwartą komorą
- 2025-02-14 60 mA dużo czy spoko?
- 2025-02-13 Jaka moc wi-fi ?
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-13 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-02-13 Warszawa => MENA New Buissnes Manager <=
- 2025-02-13 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-13 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-13 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=