    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Tue, 21 Dec 2010 18:29:20 +0000 (UTC)

    Agent napisal:

    > Sam się uczyłem i to robiłem.

    hehe, i kiedy się kapnąłeś że ruszasz z trójki, albo kiedy Ci
    instruktor podpowiedział? Jak zjarałeś sprzęgło, czy jak zgasiłeś
    silnik? Jak już to raz zrobiłeś, to ile razy jeszcze musiałeś powtórzyć
    by kapnąć się, że masz zły bieg? Daj spokój. Na siłę próbujesz udowdnić
    swoją teorię, popadając w jakieś chore skrajności.

    > A tu kierowca zmienia sie co godzinę i ciągle
    > świeżaki i kazdy robi te same błędy.

    Zakładając, że auto pracuje 14h dziennie, to ma świeżaka średnio co 2-3
    dni. Takich pacjentów jak ta blondi z TVN nie ma raczej wielu. Nawet
    moja szwagrowa, której nigdy bym nie posądził o to, że będzie w stanie
    kierować samochodem, robi to bez "żaby" i nie gasi auta. Po prostu 5x
    się zastanowi zanim coś zrobi.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player