eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpłacalność diesla raz jeszcze.Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
  • Data: 2010-12-21 11:34:24
    Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:iepv2g$l6e$1@news.onet.pl...
    > 2010-12-21 10:28:23 Agent
    >
    >> Zawsze znajdzie się gorszy egzemplarz
    >> jesli chce się coś udowodnić.
    >
    > Dokładnie, dlatego właśnie podważyłem wypowiedź Krzysztofa.
    >
    >> może być skrecona L-ka a do tego zarżnięta na mieście
    >
    > Nadal nie widzę tego rżnięcia Elki na mieście. :P ;)
    >
    Dobra zalóżmy że zuzycie silnika zalezy wprost od:
    1) liczby wykonanych cykli, - silnik na kazde przejechane 100 km wykona w
    miescie znacznie wiecej cykli niz na biegu bezpośrednim na trasie. Do tego
    nalezy wliczyć manewry parkingowe które praktycznie nie generują km.
    2) liczby rozruchów (bo wtedy gorsze jest smarowanie) - tu się chyba
    zgodzisz że zgaśnięcia silnika kursanto zdażają się nader często
    3) oraz nietypowych przeciążeń (najgorsze dla silnika jest przeciążanie przy
    bardzo niskich prędkościach obrotowych wału + duże przeciążenie - to mamy
    przy włączeniu zbyt dużego biegu lub zadławieniu silnika). Takie zachowanie
    tez nie zdarza się zbyt często zwykłemu kierowcy.

    To wszystko dotyczy tylko silnika, nie mówimy jeszcze nic o skrzyni biegów,
    sprzęgle, przegubach a kończąc na dziurach w podłodze po pedałach czy
    krzywych felgach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: