-
1. Data: 2009-04-06 14:53:58
Temat: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
mnie opcja...
Trzeci jest Asus, czwarty Dell.
--
pozdrawiam,
Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
-
2. Data: 2009-04-06 17:36:15
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg@40tude.net...
>
>
> Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
> konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
> mnie opcja...
> Trzeci jest Asus, czwarty Dell.
Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
potem ..... i Asus
A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu "zatrzasku"
który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z grupy z lekkim
przymrużeniem oka
-
3. Data: 2009-04-06 17:49:14
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta na pl.comp.pecet
napisał(a):
> Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
> potem ..... i Asus
Khem, khem ... co do pierwszego miejsca to się zgodzę - natomiast co do HP
- polecam lekturę http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643 - a także
innych tematów o serwisie HP ;-)
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Przede wszystkim nie szkodzić. Hipokrates (ok. 460 - 377 p.n.e.)"
-
4. Data: 2009-04-06 18:12:00
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: "Piotrek" <...@...ru>
> Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie
> Lenovo potem ..... i Asus
a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ?
ja bym go dal daleko za Asusem :)
> A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu
> "zatrzasku" który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z
> grupy z lekkim przymrużeniem oka
zatrzask to nie zawias :)
szczerze nie pamietam jakie sa zawiasy w seri R moga byc nie jakies super
wytrzymale bo jednak seria R to niskobudzetowa seria i z super jakosci nie
slynie.
co do zatrzasku to rowniez nie pamietam ale nie sadze zeby ich konstrukcja
znaczaco sie roznila od tych spotykanych w innych seriach wiec tutaj by sie
chyba trzeba bylo postarac o zlamanie zatrzasku :)
widzialem IBM/Lenovo zamykane dlugopisy i pendrive(miedzy klawiatura i
matryca) i zatrzaski dawaly rade :D
--
pzdr
piotrek
-
5. Data: 2009-04-07 06:38:39
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: "michalek" <m...@g...com>
"Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg@40tude.net...
>
>
> Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
> konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
> mnie opcja...
> Trzeci jest Asus, czwarty Dell.
>
Oceniając krytyczne posty o serwisie firmy XXX (cokolwiek tu wpiszesz)
bierz pod uwagę, że zwykle piszą osoby, które w jakiś sposób są
niezadowolone/nieusatysfakcjonowane z działania serwisu.
I choćby tych osób było tylko kilkanaście/kilkadziesiąt to zauważysz
ruch w tym temacie.
Nie napiszą setki/tysiące osób zadowolonych z serwisu (no chyba, żeby
ktoś został czymś wyjątkowo zaskoczony/zachwycony).
Nie napiszą też setki/tysiące tych, którzy z serwisem w ogóle nie mieli
do czynienia bo sprzęt działał im niezawodnie.
Ja nie jestem w stanie niczego złego o serwisie IBM/Lenovo bo
w mojej rodzinie działa już czwarty IBM bezawaryjnie, a na dodatek
każdy z nich (o zgrozo dla wielu piszących na tej liście) został
kupiony jako używany, więc mógł być nawet źle traktowany.
Poza tym mniej przejmuj się opiniami niezadowolonych użytkowników
którym pękają elementy obudowy (jak cytowany zawias, a nie zatrzask
bo taki element pokazywał kiedyś na zdjęciach żalący się użytkownik)
bo zdecydowana ich większości to efekt złego traktowania komputera
typu upadek, domykanie na siłę pokrywy z pozostawionym długopisem
lub pendrivem) otwieranie na siłę z jednego rogu, kiedy zaczep na drugim
rogu nie został otwarty itp.
M
-
6. Data: 2009-04-07 07:35:33
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:12:00 +0200, Piotrek napisał(a):
> a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ?
> ja bym go dal daleko za Asusem :)
Acera tu w ogole nie ma.
--
pozdrawiam,
Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
-
7. Data: 2009-04-07 10:37:12
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):
> Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
> potem ..... i Asus
A czemu nie? Wyniki ciekawe, skoro zdaje sie prowadzic Dell, ktory w
rankingach niezawodnosci jest na 7 miejscu - za Lenovo, Asusem, Toshiba,
Acerem i Aplle (kolejnosc przypadkowa).
--
pozdrawiam,
Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku
niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
-
8. Data: 2009-04-07 11:14:16
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Mark <t...@a...w.pl>
Dnia Mon, 6 Apr 2009 16:53:58 +0200, Maciek napisał(a):
> Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
> konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
> mnie opcja...
Serwis gwarancyjny czy pogwarancyjny?
Z gwarancyjnym nei mialem doczynienia. Natomiast co do pogwarancyjnego mam
niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY.
Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
"lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne
stopnie cenowe to 1500 i 2500.
Wiec podziekowalem i naprawilem w CSS za 400 zl (byla uszkodzona plyta
glowna). Wiec o serwisie SOny mam zdanie raczej marne - jesli chodzi o
naprawe poza gwarancja.
--
Mark
-
9. Data: 2009-04-07 12:35:34
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
Mark <t...@a...w.pl> writes:
> niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY.
> Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
> chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
> laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
> jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
> "lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne
> stopnie cenowe to 1500 i 2500.
Autoryzowane markowe serwisy sprzetu komputerowego dzialaja w ten
sposob niezaleznie od marki.
Naprawy gwarancyjne tak, robia, bo musza, na ogol polegaja one na
wymianie na nowe badz "refurbished".
Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne
uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne
byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki.
Bo tak naprawdę to oni pewnie nie są żadnym serwisem, tylko kantorkiem
z cieciem, kierowcą i sekretarką.
Trzeba nauczyć się z tym żyć i naprawiać u pana Kazia, który jeszcze
wie, co to jest śrubokręt i lutownica.
MJ
-
10. Data: 2009-04-07 13:04:58
Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
Od: PesTYcyD <p...@w...pl>
Kumplowi w vajaczu rozwalił sie touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa
dni przyjechał do niego gościu z ups odebrał lapcia i włozył do
specjalnej wstrząsoodpornej skrzyneczki. Po około 3 tygodniach dostał z
powrotem od kuriera praktycznie nowego kompa. Wymieniono na nowe:
klawiaturę, touchpada i płytę główną. Także ja jestem pod wrażeniem