  • 11. Data: 2009-08-09 17:00:31
    Temat: Re: Opinia o GF 9600 i 8600 potrzebna.
    Od: reles <...@...c>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Że zapytam - a czy trafiają się jakieś wykonania z pasywnym chłodzeniem?

    Zapomnij o pasywnym chłodzeniu kart z tego segmentu, chyba że masz
    zamiar dołożyć dodatkowe wentylatory.

  • 12. Data: 2009-08-09 19:29:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:
    > Witam
    > Ponieważ w ogóle nie grywam, potrzebuję szybkiego wsparcia fachwca-grajka.
    > Waham się między zakupem GF9600gto a GF8600gts, obie Gigabyte i ceny
    > zblizone. Druga ma szybsze pamięci i pasywne chłodzenie a pierwsza wiekszą
    > pamięć i wyższy numerek kolejny :) A jak z przydatnością do współczesnych
    > gier?

    Posiadam GF9600 Gigabyte z silnetpipem low esr itd. Karta wg mnie
    świetna, potrafi zagrzać się przy NIEODPOWIEDNIM przepływie powietrza w
    obudowie do 100 stopnii. W idel pokazuje mi 56, ale mam desktopową
    obudowę, założyłem wiatraczek taki 5x5 bodajże, spadło do 41 w idle.