    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: OpenAI: Jak wygląda mokra wrona
    Date: Fri, 20 Jan 2023 18:11:38 +0100

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > - Co biznes miał na myśli?
    >
    > -- Nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi na to pytanie, ponieważ nie
    > posiadam wiedzy na temat tego, o jakim konkretnym biznesie mowa oraz
    > jakie są jego motywacje. Możliwe, że chodzi o sprzedaż opakowanego w
    > papier gówna jako produktu do pielęgnacji skóry, ale nie mam tego pewności.

    -- Czym się różni wróbelek?

    -- Wróbelek to potoczna nazwa kilku gatunków ptaków z rodziny wróblowatych,
    takich jak wróbel domowy (Passer domesticus) czy wróbel zwyczajny (Passer
    montanus). Różnią się one między innymi wyglądem, rozmiarem, upodobaniami
    żywieniowymi oraz sposobem życia. Wróbel domowy jest mniejszy od wróbla
    zwyczajnego i bardziej związany z człowiekiem, często żyjąc w bliskości
    ludzkich siedzib. Wróbel zwyczajny jest bardziej wędrowny i występuje
    głównie w terenach leśnych.

    Jarek

    --
    Cziken od turka różni się tylko sajzem.