  • Data: 2005-01-13 13:10:20
    Temat: Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Żukowski pisze:

    > Ludzie, ktorzy mieli nieprzyjemnosc rozmawiac z toba.

    Po pierwsze - zapoznaj się ze znaczeniem słowa 'pomiatać', po drugie -
    fakt, wielu, podobnych Tobie mnie nie lubi, bo niekiedy piętnuję
    głupotę.

    Prześledź swoją obecność np. na tej grupie - nie dość, że nie
    tworzysz żadnej treści dodatniej, uczestniczysz tylko w wątkach (lub
    ich fragmentach) nie wymagających konkretnej wiedzy, nie dość,
    że niemal wyłącznie się czepiasz, to jeszcze mylisz się czepiając
    (w dodatku któryś już raz). Nie jest to ani mądre, ani zabawne, ani
    oryginalne, po prostu nudne i żałosne.

    Zanim znowu odpiszesz coś głupiego, przemyśl.

    PS. EOT.

    --
    Neas