    Date: Fri, 04 Jun 2010 11:24:39 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Omega B FL MV6?

    Jurand pisze:
    > Pooglądaj auto pod kątem ewentualnej korozji - czasem się pojawia na
    > tylnych progach i na tylnych rantach błotników. I koniecznie czy nie ma
    > wycieków z silnika/skrzyni/okolic rozrządu. To są drogie w usuwaniu rzeczy.

    Jak bym radził udać się na oględziny z czujnikiem grubości lakieru i
    podstawową wiedzą jakie wartości są niebezpieczne. To że będzie
    lakierowanu to bankowo, ale jak szpachla to po zimie max dwóch będzie
    rdza. Koszt naprawienia takich rzeczy jest wysoki. Proponują zwracać
    baczną uwagę na szczeliny między klapami a błotnikami, symetryczność
    lamp. Szczeliny fabryczne są wszystkie równie. Pół centymetra różnicy np
    między lewym reflektorem a masą i prawym to ślad po dzwonie. Poza tym
    standardowa rzecz czyli daty produkcji szyb. Jak auto jest podejrzanie
    tanie to trzeba być ostrożnym podwójnie. Minę kupić bardzo łatwo.

    Wycieki oleju w okolic silnika to słabe uszczelnienia chłodnicy oleju
    która jest między cylindrami. Głupie miejsce. Koszt oryginalnych
    uszczelek 100 zł, robota również parę złotych.

    PS. Jeśli to auto z moich okolic to proszę zmnie zagadnąć poza grupą
    mogę pomóc w oględzinach.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!