-
111. Data: 2015-04-14 21:38:42
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: AA <c...@g...com>
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:51:37 UTC+2 użytkownik a napisał:
> >
> > Osobiście zrobiłem z 40kkm na GM 10w40, a
>
> możesz powiedzieć na jakim silniku?
Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.
-
112. Data: 2015-04-15 13:51:43
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: zbigniew <...@a...aa>
W dniu 2015-04-14 o 21:38, AA pisze:
> W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:51:37 UTC+2 użytkownik a napisał:
>>>
>>> Osobiście zrobiłem z 40kkm na GM 10w40, a
>>
>> możesz powiedzieć na jakim silniku?
>
> Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.
>
też go używałem długo w Toyocie 1400 16v, uważam że to dobry olej,
który spełnia wszystkie wymagania
-
113. Data: 2015-04-15 18:31:27
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: Mateusz <n...@o...pl>
W dniu 2015-04-04 o 21:40, cef pisze:
> W dniu 2015-04-04 o 19:00, Budzik pisze:
>> Użytkownik cef c...@i...pl ...
>>
>>> Kiedyś mechanik nalał mi zamiast tego co lali w ASO
>>> jakiś super szwajcarski olej i miałem wyraźnie na wskaźniku temperatury
>>
>> W jaki sposób widziałes to na wskazniku temperatury?
>
> Normalnie wskaźnik temperatury był idealnie pionowo.
> I do takiego widoku byłem przyzwyczajony od lat.
> Taki analogowy, więc żadne dokładności, ale po zmianie oleju
> wskazówka wyraźnie poszła w prawo i tak się utrzymywało- więc mogę śmiało
> powiedzieć, że był to gorszy olej jeśli chodzi o chłodzenie.
> Nie wiem ile to stopni 2-3C może 5 ale na pewno gorszy.
>
A ja nie mam takich problemów,
bo nie mam na desce wskaźnika temperatury :-)
M.
-
114. Data: 2015-04-15 18:42:04
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: cef <c...@i...pl>
W dniu 2015-04-15 o 18:31, Mateusz pisze:
>> Normalnie wskaźnik temperatury był idealnie pionowo.
>> I do takiego widoku byłem przyzwyczajony od lat.
>>
> A ja nie mam takich problemów,
> bo nie mam na desce wskaźnika temperatury :-)
Ja już kiedyś jechałem "z dymem",
więc jestem wyczulony. W jakimś chyba C15
było tylko światełko alarmowe,
ale chyba lepiej mieć kontrolę.
-
115. Data: 2015-04-15 18:54:39
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: Mateusz <n...@o...pl>
W dniu 2015-04-15 o 18:42, cef pisze:
> W dniu 2015-04-15 o 18:31, Mateusz pisze:
>
>>> Normalnie wskaźnik temperatury był idealnie pionowo.
>>> I do takiego widoku byłem przyzwyczajony od lat.
>>>
>> A ja nie mam takich problemów,
>> bo nie mam na desce wskaźnika temperatury :-)
>
> Ja już kiedyś jechałem "z dymem",
> więc jestem wyczulony. W jakimś chyba C15
> było tylko światełko alarmowe,
> ale chyba lepiej mieć kontrolę.
>
To chyba jakaś reguła Citroena,
bo w C4 Grand Picasso nie ma wskaźnika...
M.
-
116. Data: 2015-04-15 20:40:14
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .04.2015 o 18:54 Mateusz <n...@o...pl> pisze:
> To chyba jakaś reguła Citroena,
> bo w C4 Grand Picasso nie ma wskaźnika...
>
> M.
"Creative Technology" - ale po 4 latach z cytryną stwierdzam, że chyba
mają rację.
Po kiego mi wskaźnik temperatury, jak jest za wysoka komp powiadomi
stosownym komunikatem - przetestowane, padł mi przekaźnik wentylatora.
TG
-
117. Data: 2015-04-15 22:19:51
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: WS <L...@c...pl>
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 20:40:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> "Creative Technology" - ale po 4 latach z cytryną stwierdzam, że chyba
> mają rację.
> Po kiego mi wskaźnik temperatury, jak jest za wysoka komp powiadomi
> stosownym komunikatem - przetestowane, padł mi przekaźnik wentylatora.
A jesli padnie np. termostat, to wyswietli cos w stylu "plyn clodzacy cos dlugawo sie
nagrzewa"?
WS
-
118. Data: 2015-04-15 23:10:37
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .04.2015 o 22:19 WS <L...@c...pl> pisze:
>> "Creative Technology" - ale po 4 latach z cytryną stwierdzam, że chyba
>> mają rację.
>> Po kiego mi wskaźnik temperatury, jak jest za wysoka komp powiadomi
>> stosownym komunikatem - przetestowane, padł mi przekaźnik wentylatora.
>
>
> A jesli padnie np. termostat, to wyswietli cos w stylu "plyn clodzacy
> cos dlugawo sie nagrzewa"?
Bingo! - moja cytryna ma lampkę "nienormalnie niskiej temp. płynu
chłodzącego silnik" :-).
Nie ma takiej części zamiennej jak termostat - jest blok wody w którym
jedynym elementem wymiennym jest elektroniczny czujnik temp. - nr 1338 C1.
TG
-
119. Data: 2015-04-16 08:52:25
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: Marek <m...@g...pl>
On 15.04.2015 13:51, zbigniew wrote:
> W dniu 2015-04-14 o 21:38, AA pisze:
>> W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:51:37 UTC+2 użytkownik a napisał:
>>>>
>>>> Osobiście zrobiłem z 40kkm na GM 10w40, a
>>>
>>> możesz powiedzieć na jakim silniku?
>>
>> Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.
>>
> też go używałem długo w Toyocie 1400 16v, uważam że to dobry olej,
> który spełnia wszystkie wymagania
Moje auta maja juz ponad 200kkm (Matiz, Meriva i Astra) przejechane na
tych olejach.
Chwale go sobie, mimo ze jak sie okazalo nie jest to syntetynk :)
--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z
-
120. Data: 2015-04-16 13:13:57
Temat: Re: Oleje 'firmowe"
Od: zbigniew <...@a...aa>
W dniu 2015-04-16 o 08:52, Marek pisze:
> On 15.04.2015 13:51, zbigniew wrote:
>> W dniu 2015-04-14 o 21:38, AA pisze:
>>> W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:51:37 UTC+2 użytkownik a napisał:
>>>>>
>>>>> Osobiście zrobiłem z 40kkm na GM 10w40, a
>>>>
>>>> możesz powiedzieć na jakim silniku?
>>>
>>> Z22SE w Oplu, 2.2 benzyna 16v.
>>>
>> też go używałem długo w Toyocie 1400 16v, uważam że to dobry olej,
>> który spełnia wszystkie wymagania
> Moje auta maja juz ponad 200kkm (Matiz, Meriva i Astra) przejechane na
> tych olejach.
> Chwale go sobie, mimo ze jak sie okazalo nie jest to syntetynk :)
>
o którym mówisz 10w40?, to półsyntetyk