-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
<kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
<551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
<55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
<552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb657$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
<5531023e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5531023e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Oleje 'firmowe"
Date: Fri, 17 Apr 2015 15:49:40 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <55310f78$0$8372$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.176.236
X-Trace: 1429278584 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8372 83.27.176.236:64183
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560347
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
W dniu 2015-04-16 o 15:17, J.F. pisze:
>>> Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia.
>>> Skoro wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna
>>> historia.
>
>> Ale on nadal peka, tylko bardziej wzdluz, i w koncu sie zerwie.
>> Czy predzej latajacy koniec narobi wiekszego nieszczescia to inna
>> sprawa.
>U Laguny, jak widać - może narobić.
Ja tam mysle, ze w wielu autach narobi.
Takie pare metrow latajace pod maska niemal na pewno cos uszkodzi ...
no chyba ze cienkie i urwie sie przy konfrontacji z byle czym :-)
Przezyl to ktos ? Kumpel przezyl, ale zwrocil uwage na halas pod
maska, i zatrzymal szybko.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.04.15 12:15 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe