-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 17 Apr 2015 14:53:29 +0200
From: Trybun <i...@j...ru>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Oleje 'firmowe"
References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
<kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
<551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
<55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
<552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb657$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <552fb657$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5531023e$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-74-109.play-internet.pl
X-Trace: 1429275198 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8370 5.173.74.109:1559
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560338
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-16 o 15:17, J.F. pisze:
> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> W dniu 2015-04-14 o 11:17, yabba pisze:
>>> Pasek wielorowkowy podobno nie pęka jak pasek klinowy, tylko strzępi
>>> się paseczkami, które mogą wkręcić się w kółeczka lub koło pasowe
>>> wału. Jak na koło pasowe nawinie się za dużo resztek paska, to
>>> zaczną one niszczyć osłonę rozrządu. Taki układ widziałem w kilku
>>> samochodach, więc nie tylko Laguna jest narażona na takie usterki.
>>
>> Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia. Skoro
>> wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna historia.
>
> Ale on nadal peka, tylko bardziej wzdluz, i w koncu sie zerwie.
> Czy predzej latajacy koniec narobi wiekszego nieszczescia to inna sprawa.
>
> J.
>
U Laguny, jak widać - może narobić.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=