-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
<kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
<551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
<55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
<552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Oleje 'firmowe"
Date: Thu, 16 Apr 2015 15:17:09 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <552fb657$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.152.50
X-Trace: 1429190232 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2192 83.30.152.50:53795
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560255
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
W dniu 2015-04-14 o 11:17, yabba pisze:
>> Pasek wielorowkowy podobno nie pęka jak pasek klinowy, tylko
>> strzępi się paseczkami, które mogą wkręcić się w kółeczka lub koło
>> pasowe wału. Jak na koło pasowe nawinie się za dużo resztek paska,
>> to zaczną one niszczyć osłonę rozrządu. Taki układ widziałem w
>> kilku samochodach, więc nie tylko Laguna jest narażona na takie
>> usterki.
>
>Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia. Skoro
>wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna historia.
Ale on nadal peka, tylko bardziej wzdluz, i w koncu sie zerwie.
Czy predzej latajacy koniec narobi wiekszego nieszczescia to inna
sprawa.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=