eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOleje 'firmowe"Re: Oleje 'firmowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 16 Apr 2015 15:11:28 +0200
    From: Trybun <i...@j...ru>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oleje 'firmowe"
    References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
    <kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
    <551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
    <55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    <552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
    <552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-74-109.play-internet.pl
    X-Trace: 1429189887 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2208 5.173.74.109:1245
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560252
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-04-14 o 11:17, yabba pisze:
    >
    >>>
    >>>
    >>
    >> Zasadniczo to taki pasek nie znajduje się w osłonie, a więc siła
    >> rozpędu może go rzucić wszędzie, ale w aucie nie ma przecież
    >> ruchomych, nie osłoniętych części napędowych, a więc zerwany pasek
    >> niewiele złego może, przynajmniej teoretycznie, zrobić. W Lagunie
    >> pewnie jest jakoś inaczej.
    >
    > Pasek wielorowkowy podobno nie pęka jak pasek klinowy, tylko strzępi
    > się paseczkami, które mogą wkręcić się w kółeczka lub koło pasowe
    > wału. Jak na koło pasowe nawinie się za dużo resztek paska, to zaczną
    > one niszczyć osłonę rozrządu. Taki układ widziałem w kilku
    > samochodach, więc nie tylko Laguna jest narażona na takie usterki.
    >
    >

    Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia. Skoro
    wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna historia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: