-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 16 Apr 2015 15:11:28 +0200
From: Trybun <i...@j...ru>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Oleje 'firmowe"
References: <551e5205$0$15658$65785112@news.neostrada.pl>
<kga7geeokave$.ioh3tejbfnt$.dlg@40tude.net>
<551f9c67$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<551fb70c$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<551fc646$0$15678$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5526d7c9$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mg7nml$ijf$1@node1.news.atman.pl>
<55277113$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<55278292$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<55291b0e$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
<552aab3e$0$2191$65785112@news.neostrada.pl>
<552cc7f8$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
<552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <552cdaed$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <552fb4fe$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-74-109.play-internet.pl
X-Trace: 1429189887 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2208 5.173.74.109:1245
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560252
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-14 o 11:17, yabba pisze:
>
>>>
>>>
>>
>> Zasadniczo to taki pasek nie znajduje się w osłonie, a więc siła
>> rozpędu może go rzucić wszędzie, ale w aucie nie ma przecież
>> ruchomych, nie osłoniętych części napędowych, a więc zerwany pasek
>> niewiele złego może, przynajmniej teoretycznie, zrobić. W Lagunie
>> pewnie jest jakoś inaczej.
>
> Pasek wielorowkowy podobno nie pęka jak pasek klinowy, tylko strzępi
> się paseczkami, które mogą wkręcić się w kółeczka lub koło pasowe
> wału. Jak na koło pasowe nawinie się za dużo resztek paska, to zaczną
> one niszczyć osłonę rozrządu. Taki układ widziałem w kilku
> samochodach, więc nie tylko Laguna jest narażona na takie usterki.
>
>
Ale mówiliśmy o PĘKNIĘTYM pasku i następstwach tego pęknięcia. Skoro
wielorowkowy pasek nie zrywa się to już zupełnie inna historia.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=