  • Data: 2018-05-25 17:00:55
    Temat: Re: Olej silnikowy K-Classic
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 08:52:47 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Czy wiadomo Wam coś więcej o tym oleju sprzedawanym w w sieci sklepów
    > Kaufland? Kto w ogóle jest jego producentem?

    Broń boże, nie polecam ci tego oleju. Zalałem go do diesla osobowego busa 2,8 jtd,
    comonraill. Po przejechaniu 100km na normalnej predkości śmierdziało jak ze
    skatowanego silnika w ekstremalnych warunkach. Dodam, że temperatura powietrza rano
    wynosiła 12"C i auto było puste. Prawdopodobnie olej jest rafinowany z odzysku
    recyklingowego. Nie wygłusza pracy silnika a wręcz przeciwnie, ją uwydatnia. Ja to
    zlałem do baniaka na recykling i zalałem normalnym olejem - nie będę go reklamował.