    From: WIADRO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Olej do skrzyni bieg?w.
    Date: Wed, 07 Nov 2012 19:44:14 +0100

    W dniu 2012-11-07 11:46, Michal Demczuk pisze:

    > Nie wiem co ta Aprilia nawymyslala w tej instrukcji co podajejesz, rozmymiem, ze
    kierujesz sie tym co znalezione i napisane.

    Zgadza się, kierowałem się wyłącznie tym co znalazłem i co napisane.

    > Ja kierują sie doswiadczeniem moge powiedziec, ze w wiekszosci silników 2t ze
    standardową motocyklową skrzynia i mokrym sprzęgłem stosuje sie oleje z klasa JASO MA
    czyli podobne jak do silnikó 4T. Sa dedykowane oleje przekłądniowe do 2t ale mozna
    spokojnie zastosować silnikowy 4t. Jednak mokre sprzegła nie toleruja olejów
    dedykowanych do przekłądni hipoidalnych czyli GL-4 i 5.

    > Zebym nie był gołosłowny na potwierdzebnie podam źródło: Oryginalna dealerska
    instrukcja serwosowa do Rieju - model dowolny z silnikiem AM6.

    > Konkludojąc: motocyklowy 10W40 z JASO MA bedzie OK

    Jeśli ty tak piszesz to pewnie tak jest.