eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOkrągłe światła w PolonezieRe: Okrągłe światła w Polonezie
  • Data: 2014-10-23 10:44:20
    Temat: Re: Okrągłe światła w Polonezie
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 23 Oct 2014 10:07:25 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >> raczej 4 dlugie ... i pozostawaly krotkie.
    >> Wlaczanie pojedynczych dlugich wymagaloby komplikacji ukladu, a
    >> przekazniki swoje kosztowaly ...
    >
    > A w specyfikacji H4 wolno świecić dwoma żarnikami na raz?
    > Bo coś kojarzę żeby chyba nie bardzo - ze względu na przegrzewanie.

    No właśnie nie wolno. Żarówa się przegrzewa.

    > Dlatego we wszystkich (?) autach jak się zapala żarnik długich, to
    > gaśnie żarnik mijania.
    > Czasami to się nie dzieje, ale tylko przy impulsie długimi.

    Otóż to. Do "migania" zazwyczaj nie używa się obwodu przekaźnika. Prąd
    roboczy idzie przez manetkę.

    Pytam, ponieważ zastanawiam się jak to wtedy świeciło. Te reflektory
    mają stosunkowo wysoką liczbę cechowania dla H4 a w połączeniu z czterema
    żarówkami światła drogowe usiały bardzo dobrze świecić. Inna sprawa, że
    układ był projektowany na R2 i dopiero później przeszli na H4 a tam
    sprawa miała się zupełnie inaczej i takie posunięcie było uzasadnione.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: