  • 21. Data: 2005-11-15 02:49:19
    Temat: Re: Okołopolityczne wypociny, czyli quo vadis polski Internecie?
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sun, 13 Nov 2005 23:49:00 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >E tam. Widać, że nigdy nie rozmawiałes z jakimkolwiek pracownikiem
    >Rządowego Centrum Legislacynego, szczególnie po aferze z Lwem ;-)

    Kochany, na znacznie nizszym szczeblu wlasnie w stanie takiego
    zawieszenia prawnego zezwolenie radiowe wydebilem...

    --
    Darek

  • 22. Data: 2005-11-15 07:10:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Dariusz K. Ladziak napisał(a):

    > Kochany, na znacznie nizszym szczeblu wlasnie w stanie takiego
    > zawieszenia prawnego zezwolenie radiowe wydebilem...

    W kwestii formalnej. Pozwolenie wydawane jest na zasadach ogólnych,
    czyli na podstawie ustawy. Tej, jak na razie, nikt nam nie unieważnł, a
    i nawet w trakcie zmian jakaś ciągłość była ;-)

    M.

  • 23. Data: 2005-11-15 13:48:52
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Julius C. wrote:
    > Jeżeli tak się zaczęło (http://www.pcworld.pl/news/43775.html) :
    > cytat:
    > "Także w maju, na początku swojej kadencji, prezes Witold Graboś zdecydował
    > o anulowaniu kar (300mln zł), nałożonych przez URT za pod koniec kadencji
    > prezesa Ferenca.
    gdy urzednik publiczny jednym podpisem pozbawia Panstwo wplywu w
    wysokosci 300 mln zl to chyba nalezy sie odpowiednia kara. za kradziez.

    pzdr
    aw

  • 24. Data: 2005-11-15 13:52:07
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Piotr Niżyński wrote:
    > Tomasz Śląski napisał(a):
    > To niech internauci do nich napiszą. To też ludzie i czasem czytają
    > pocztę. A zresztą są wrażliwi na kapitał poparcia i działają pod
    > oczekiwania społeczne, gdy ich to nic nie kosztuje (vide np. sprawa
    > linczu).
    no co ty, teraz to sa wrazliwi na inny kapital ;-). zainteresowanie
    kapitalem popracia skonczylo sie wraz z ogloszeniem wynikow wyborow.

    pzdr
    aw

  • 25. Data: 2005-11-15 17:04:42
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Wiktoryn napisał:

    > gdy urzednik publiczny jednym podpisem pozbawia Panstwo wplywu w
    > wysokosci 300 mln zl to chyba nalezy sie odpowiednia kara. za kradziez.

    Czy na takiej samej zasadzie jak morderstwo milionów potencjalnych
    istnień ludzkich w sytuacji gdy tylko jeden plemnik zapładnia komórkę
    jajową?
    --
    Olek

  • 26. Data: 2005-11-15 17:06:28
    Od: Piotr Niżyński <a...@i...pl>

    Adam Wiktoryn napisał(a):
    > no co ty, teraz to sa wrazliwi na inny kapital ;-). zainteresowanie
    > kapitalem popracia skonczylo sie wraz z ogloszeniem wynikow wyborow.

    Nie doceniasz Jaroslawa. To strateg, umysl polityczny, mysli
    dlugofalowo. Zagrania pod publiczke sa mu potrzebne po to, zeby wizja
    nie upadla po tych 4 latach (albo i wczesniej).

  • 27. Data: 2005-11-17 02:42:16
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Tue, 15 Nov 2005 08:10:27 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >W kwestii formalnej. Pozwolenie wydawane jest na zasadach ogólnych,
    >czyli na podstawie ustawy. Tej, jak na razie, nikt nam nie unieważnł, a
    >i nawet w trakcie zmian jakaś ciągłość była ;-)

    Nie. Ustawa nie okresla konkretnych wzorow dokumentow i zestawu kwitow
    jakimi sw. Biurokracego nakarmic nalezy - to wlasnie siedzi w
    rozporzadzeniach wykonawczych.

    --
    Darek

  • 28. Data: 2005-11-17 15:44:22
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Olek wrote:
    > Czy na takiej samej zasadzie jak morderstwo milionów potencjalnych
    > istnień ludzkich w sytuacji gdy tylko jeden plemnik zapładnia komórkę
    > jajową?
    Bardzo pokretny zwiazek wynalazles ;-)

    pzdr
    aw

  • 29. Data: 2005-11-17 16:14:41
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam Wiktoryn napisał:

    > Bardzo pokretny zwiazek wynalazles ;-)

    Ja wiem, że leppierszczyzna wkracza wszędzie ale bądźmy precyzyjni:
    jeśli pozbawił wpływów ale nie poprzez skierowanie ich do swojej
    kieszeni to nie nastąpiła kradzież.
    --
    Olek

  • 30. Data: 2005-11-17 16:57:15
    Od: "Jarek" <2...@w...pl>

    > Ja wiem, że leppierszczyzna wkracza wszędzie ale bądźmy precyzyjni:
    > jeśli pozbawił wpływów ale nie poprzez skierowanie ich do swojej kieszeni
    > to nie nastąpiła kradzież.

    Kradziez ale sprzedaz za kilka srebrnikow ?