  • 21. Data: 2011-11-19 08:28:14
    Temat: Re: Ojciec Mateusz
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 19 Lis, 08:25, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > A jak to wygląda naprawdę?

    To Fuckta trzeba zapytać,oni zawsze wiedzą jak jest naprawdę,ale z
    drugiej strony nie napisali kto wygrał w słynnych wyścigach na
    patelniach za moto:-/rzecz się niby miała dziać w Kraku i do tego na
    golasa,Amil wiesz coś?

    Tomek

  • 22. Data: 2011-11-19 18:39:32
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 323 roku bieżącego, Marcin N zeznał(a) jak następuje:

    Z choinki się urwałeś ?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 23. Data: 2011-11-20 16:26:55
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2011-11-19 19:39, PawelK vel Pablo pisze:
    > Z choinki się urwałeś ?

    Chyba jeszcze ciut za wcześnie ...

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 24. Data: 2011-11-20 17:15:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
    > ale błędów narobili przy montażu to głowa boli,
    > pozamieniane sprzęty, R6 wygrywa z R1,
    To chyba normalne. Przecież 6 > 1. Poza tym tam ponoć zakręt był.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2011-11-20 18:32:59
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 324 roku bieżącego, Piotr Rezmer zeznał(a) jak następuje:

    > To chyba normalne. Przecież 6 > 1.

    Poprawiłeś mi nastrój z wieczora :-)

  • 26. Data: 2011-11-21 06:01:28
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-11-18 20:48, Grzybol pisze:

    > Nie płacz. Ja codziennie gwałcę co się nawinie - facet, kura,
    > pies, laska, bez znaczenia.
    > Teraz lepiej?

    Zdecydowanie!

    Pozdrawiam
    ursyn.

  • 27. Data: 2011-11-21 08:28:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-18, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Zapomniales dodac "w takim stanie w jakim ja bylem...". Niby mlodys a padasz jak
    kaczka juz przy 8-mym piwie... My hy hy.

    Nie przypominam sobie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-11-21 09:42:28
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    > Z choinki się urwałeś ?

    Znaczy: wiesz, ale nie powiesz?

  • 29. Data: 2011-11-21 09:55:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-21, Marcin N <m...@w...onet.pl> wrote:

    > Znaczy: wiesz, ale nie powiesz?

    Zafunduj sobie liken w stolycy to zobaczysz. Tylko daj znac, to przy
    okazji pokazesz mi jak sie jezdzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200