  • 1. Data: 2011-11-12 11:33:25
    Temat: Ogrzewanie postojowe - Wrocław
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    W zeszłym sezonie dymił na biało tylko na początku przez minutę od
    włączenia. Teraz dymi bardzo długo.
    Zlikwidowałem dymienie wyciągając bezpiecznik w skrzynce
    bezpiecznikowej, bo wyglądało to tak jak by sie auto paliło. Tyle
    mojej "naprawy".

    We wrocku znalazłem dwa serwisy, na Rakowej i na G. Roweckiego. Może
    jeszcze gdzieś są?

    Czy ktoś z grupowiczów korzystał z ich usług? Może z innych sewrisów
    oczywiście godnych polecenia?
    Ponoć auto trzeba zostawić na prawie cały dzionek, a ja mam przykre
    doświadczenia z nieznanymi serwisami, 'uczciwymi' ich usługami i
    pozostawianiem samochodu. A stać przy nich tyle godzin to średnia
    przyjemność.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-11-12 15:41:34
    Temat: Re: Ogrzewanie postojowe - Wrocław
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/12/2011 11:33 AM, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    > doświadczenia z nieznanymi serwisami, 'uczciwymi' ich usługami i
    > pozostawianiem samochodu. A stać przy nich tyle godzin to średnia

    BTW: ile takie coś pali na godzine?

  • 3. Data: 2011-11-12 16:42:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    m...@i...pl napisał(a):
    > BTW: ile takie coś pali na godzine?
    Teraz wyłączyłem bo zasyfiał doszczętnie lub żarnik padł i kopci, to
    nie powiem dokładnie. Chyba, o ile coś mi świta w czeluściach pamięci
    jak kiedyś filowałem na kompa to coś około dwóch setek trzech. Ale
    mogę się mylić. W każdym razie to są nieistotne ilości ON w stosunku
    do pracy jaka robią.
    Jak naprawię to mogę dokładnie podać.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-11-12 17:06:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Nov 2011 15:41:34 +0100, m...@i...pl

    > BTW: ile takie coś pali na godzine?

    Ja mam u siebie ThermoTop C (fabrycznie montowane tylko jako _dogrzewacz_
    silnika) o mocy ~5kW to wciąga .6l/h, naturalnie ON.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-11-12 18:33:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Zaglądnąłem do papierów.
    Eberspächer mogel B5WS o mocy od 1,5 do 5 kW spala od 0,2 do 0,69 l/h ON.
    --
    Krzysiek