  • 1. Data: 2010-02-01 19:00:46
    Temat: Ograniczona lacznosc ?
    Od: Pytajnik <p...@b...pl>

    Witam,

    Jest mega problem z internetem. Łącze sie z netem z laptopa przez firme
    ktora mi daje neta w moim miescie i o co chodzi ? Nagle wyskakuje
    informacja o ograniczonym polaczaniu lub jego braku, nie ma informacji
    typu ze kabel sieciowy zostal odlaczony. Usulgodawca napewno nie leci w
    kolki bo na drugim laptopie wszytsko dziala jak nalezy. I dziwna sprawa
    bo po odpaleniu programu Combofix wszytsko naprawia, dziala tak ze 2
    godziny, i pozniej znowu to samo. Raz jest tak ze nie dzialaja strony
    www a GG dziala, natomiast po odpaleniu Combofixa znowu naprawia
    sytuacje na okolo 2h, byl u mnie serwis co udostepnia neta probowali
    nawet mnie polaczyc na routerze ale bez zmian, oni zalamali rece ze nie
    maja pojecia o co chodzi. Ktos spotkal sie z taka sytuacja ? Gdzie
    szukac problemu ?

  • 2. Data: 2010-02-01 21:20:46
    Temat: Re: Ograniczona lacznosc ?
    Od: Paweł <b...@w...pl>

    Użytkownik "Pytajnik" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > routerze ale bez zmian, oni zalamali rece ze nie maja pojecia o co chodzi.
    > Ktos spotkal sie z taka sytuacja ? Gdzie szukac problemu ?

    sprobuj:
    1. "recznie" na sztywno wprowadzic dane typu DNS, IP, brama
    lub
    2. zmienic gniazdko, do ktorego jest podlaczony kabel na inne
    lub
    3. podlaczyc w ten sam sposob komp do internetu jak drugi dzialajacy komp
    lub
    4. wymien kabel siecowy

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4825
    (20100201) __________

  • 3. Data: 2010-02-03 06:28:52
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Paweł wrote:
> [...]
    > lub
    > 3. podlaczyc w ten sam sposob komp do internetu jak drugi dzialajacy

    5. Odpowiednio zabezpiecz system... nie zdziwilbym sie, gdyby cos go
    infekowalo.

    --
    KILu