  • 11. Data: 2010-08-27 13:47:55
    Temat: Re: Ograniczenie tonażu na A1?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2010 12:52, Agent pisze:

    > Nie rozumiem Twojej odpowiedzi.

    Bo widać za młody jesteś i nie oglądasz klasyki polskiego kina ;->

  • 12. Data: 2010-08-27 14:06:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-27 12:17, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > A tak merytorycznie: autostrady chyba maja byc na piasku. Piasku a nie
    > gliniastej ziemi, polozonym na kruszywie.

    Wszystko w swojej kolejności.

    > Dolomit sie w ogole nadaje pod autostrady, czy za slaby ?

    Dosyć to miękkie, ale jako podłoże się sprawdza.

    > Inspektora nadzoru tam nie bylo ? Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby
    > ulozone kruszywo zbierano. Predzej wyjezdzalo w nocy ze skladu.

    W sumie racja - mam nadzieję, że tam asfaltu nie położyli, ale jeśli tak
    to kiepsko...

    > P.S. Probki dziennikarskiej tfurczosci (z grupy wroclawskiej):
    > http://www.gazetawroclawska.pl/aktualnosci/297518,wr
    oclaw-libacja-na-skwerku,id,t.html

    To jest przecudne - wczoraj, czy przedwczoraj mało nie zszedłem po
    przeczytaniu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2010-08-27 16:17:36
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    wiadomości news:4c778f2d$1@news.home.net.pl...

    > "Nie mamy waszego dolomitu. I co nam zrobicie?"

    Te medialne informacje na ten temat to trochę radio Erewań.
    Trzeba poczekać na pełniejsze ze żródła. czyli policji.

    --
    andreas

  • 14. Data: 2010-08-27 21:44:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 16:17:36 +0200, andreas wrote:
    >Te medialne informacje na ten temat to trochę radio Erewań.
    >Trzeba poczekać na pełniejsze ze żródła. czyli policji.

    Sprawa sie troche klaruje - zarzuty na razie sa takie ze nie wybierano
    z nawierzchni, tylko gdzies obok. Ale dalej znow Erewan - nie wiadomo
    czy chodzi o podbudowe pobocza, czy jakis sklad, czy nawet sie mowi
    "wyrobisko". Telewizja pokazuje jakis row.

    No nic - maja byc kontrolne odwierty.

    J.

  • 15. Data: 2010-08-28 08:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@o...ue napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    ie-autostrady-a1,1

    > Za friko nie naprawią bo jakby to mieli zrobić to by zbankrutowali a
    > jak zbankrutują to nikt tego nie zrobi. Czyli podsumowując: mogą robic
    > co chcą

    duza firma, to moze jest ubezpieczona od udzielonych gwarancji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 16. Data: 2010-08-28 09:29:32
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

> [...]
    > czy chodzi o podbudowe pobocza, czy jakis sklad, czy nawet sie mowi
    > "wyrobisko". Telewizja pokazuje jakis row.

    "Telewizja kłamie" :)

    Podejrzewam, że inwestorowi/wykonawcy sprzedano już raz zasób znajdujący się w
    bliskiej "kopalni" a potem uszczuplano go w nocy, aby opchnąć jeszcze raz z
    dowozem na innych odcinkach.

    --
    andreas

  • 17. Data: 2010-08-28 10:45:30
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Witajcie!
    >
    > http://fakty.interia.pl/polska/news/skandal-na-budow
    ie-autostrady-a1,1523855

    ale tupet, budowa autostrad jest na świeczniku i tak bezczelnie kraść.

    W.

  • 18. Data: 2010-08-28 11:23:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Podejrzewam, że inwestorowi/wykonawcy sprzedano już raz zasób znajdujący
    > się w bliskiej "kopalni" a potem uszczuplano go w nocy, aby opchnąć
    > jeszcze raz z dowozem na innych odcinkach.

    Niestety nie.
    Robili wykopki warstwy już ułożonej, w pasie jezdni.

  • 19. Data: 2010-08-28 11:43:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Aug 2010 11:23:40 +0200, Cavallino wrote:
    >Niestety nie.
    >Robili wykopki warstwy już ułożonej, w pasie jezdni.

    Gdaka sie na razie upiera ze nie. Chyba ze masz na mysli pas drogi i
    jakies pobocze dalekie od jezdni.

    J.

  • 20. Data: 2010-08-28 11:57:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Gdaka sie na razie upiera ze nie. Chyba ze masz na mysli pas drogi i
    > jakies pobocze dalekie od jezdni.

    Widać od wczoraj wieczora już się to zmienilo. ;-)