eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOgniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ogniwa lampek ogrodowych (i inne takie) - jak szybko mogą migać?
    Date: Wed, 19 Apr 2017 21:28:42 +0200

    Użytkownik "Pcimol" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:od8cci$acn$1@mx1.internetia.pl...

    > W MRU bardziej przydatnym byłby przenośny nóż plazmowy.

    Ale po co mam cokolwiek niszczyć?
    Ja tam nie idę na ciecie złomu, czy inne chuligaństwo. Jak już, to rozeznać
    obiekt, obfotografować gacoperze, posiedzieć przy herbatce (a co, nie da
    się?), itd. miło spędzić czas.
    Nawet winko "przewrócić", nie trzeba się od razu ubzdryngolić, jak ostatni
    niewiadomojaki.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)