  • Data: 2013-08-04 18:09:48
    Temat: Re: "Ogarnięty" mechanik w Lublinie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ty nie rozumiesz.
    > Ale na początek wyjasnij dlaczego mój "badziewny czytnik" twojego
    > cytatu nie zostawił jako jednej linijki tylko kilka ?

    Bo mój cytat został niepoprawnie przeformatowany przez mój badziewny
    czytnik. On nawet by to zrobił dobrze, ale już nie umiałby prawidłowo
    zacytować, więc jest ustawiony tak, by dało się cytować. Ale to niepoprawne.
    Poprawne byłoby zapisanie tak, by trzeba było zawijać.

    > Widać nie jest on tak badziewny jak sugerujesz a winny jest
    > materiał który cytuje nie jest w żaden sposób sformatowany.

    Jest dokładnie odwrotnie. Winny jest materiał, który został sformatowany.

    > A powinien być.

    Nie powinien.