  • 1. Data: 2011-03-11 11:55:23
    Temat: [Ogłoszenie] stara VFR sprzedam
    Od: Viking <v...@n...pl>

    Bry ,raz w miesiącu można.
    Wiec ja pierwszy raz w tej 10latce zapodaje ogłoszenie ;)

    http://allegro.pl/honda-vfr-750-i1503891440.html

    Pozdro.
    Tomek
    Biały VFRanek..
    XX szuka się

  • 2. Data: 2011-03-12 11:16:33
    Temat: Re: [Ogłoszenie] stara VFR sprzedam
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Viking" napisał w wiadomości grup

    Bry ,raz w miesiącu można.
    Wiec ja pierwszy raz w tej 10latce zapodaje ogłoszenie ;)

    http://allegro.pl/honda-vfr-750-i1503891440.html

    ------------------------

    Zaintrygowało mnie to zdanie:
    "Sprzedaję z przyczyn losowych w przeciwnym wypadku zostaje u mnie na
    dożywociu."

  • 3. Data: 2011-03-12 13:41:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaintrygowało mnie to zdanie:
    > "Sprzedaję z przyczyn losowych w przeciwnym wypadku zostaje u mnie na
    > dożywociu."

    Zapomniał dopisać: nie przyjmuje zwrotów i nie chcem negatywa...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-03-12 18:09:44
    Temat: Re: [Og?oszenie] stara VFR sprzedam
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-12 14:41, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    chodziło o to że jeśli nie uzyskam ceny która brakuje mi do XX t o
    zostawię jasobie w drugim domu żeby mieć czym tam polatac jak bedę.

    > Zapomnia? dopisa?: nie przyjmuje zwrot?w i nie chcem negatywa...

    nie nie zapomniałem bo nie miałem takiego zamiaru.
    a zwrot chętnie przyjmę, dzis sprzedałem, chyba za szybko. Dzis miałem
    umówionych 4 kupujących jutro dwóch, pierwszy dał kasę podpisał umowę i
    poleciał zanim się rozmyśle.. następni chcieli dać więcej.
    Cóż ona naprawdę była w stanie bajkowym i te 50ktys miała faktycznie bo
    jest u mnie od początku w PL. Zresztą kto jeździ na PReClowe spotkania
    to ja dobrze zna, zresztą nieważne nie ma jej. i trochę mi przykro.

    Pozdro
    Tomek
    Bez VFRanka
    XX szuka się.

  • 5. Data: 2011-03-12 18:29:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Viking" <v...@n...pl> napisał w wiadomości
    > to ja dobrze zna, zresztą nieważne nie ma jej. i trochę mi przykro.

    Wiesz co? Jak byłeś tak przywiązany, to nie powinieneś sprzedawać za takie
    śmieszne pieniądze. Jeśli to był godny sprzęt, powinien zostać w domu. Ja
    bym nie sprzedał...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-03-12 18:35:08
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-03-12 19:29, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Viking"<v...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Wiesz co? Jak by?e? tak przywi?zany, to nie powiniene? sprzedawa? za takie
    > ?mieszne pieni?dze. Je?li to by? godny sprz?t, powinien zosta? w domu. Ja
    > bym nie sprzeda?...

    i tu sie z Tobą zgodzę..

    ja tez, gdyby nie kredyt, alimenty etc,etc. ale nie będę rozwijał,bo tu
    o motocyklach a nie zawirowaniach życiowych sie pisze.

    aa nie nie poszedł za śmieszne w końcu.
    Pozdr.

    Tomek

    3h bez moto..masakra jakaś;/

  • 7. Data: 2011-03-13 10:44:07
    Od: marider <m...@g...pl>

    Moj Wujo mawia "Kierowca sie cieszy 2 razy, gdy kupi i kiedy sprzeda" i
    cos w tym jest :)

    W dniu 2011-03-12 19:35, Viking pisze:

    > aa nie nie poszedł za śmieszne w końcu.

    Zadbane sprzety sie cenia. Przynajmniej powinny.

    > 3h bez moto..masakra jakaś;/

    Spoko, znajdziesz drugie. Co do X'ow to odezwij sie na priv, dam Ci
    namiar na kumpla ktory wlasnie ze 2 x'y ma na sprzedaz tylko rocznikow
    nie pamietam ale pewnie cos swiezego a firma solidna i zna sie na rzeczy :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki ( i pierwsze 33km zrobione :D)

  • 8. Data: 2011-03-13 11:01:19
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moj Wujo mawia "Kierowca sie cieszy 2 razy, gdy kupi i kiedy sprzeda" i
    > cos w tym jest :)

    To cytat (nieco zmieniony) z jednego z lotniczych opowiadań Meissnera
    o czasach przedwojennych - tam chodziło o dwa szczęśliwe dni
    w życiu posiadacza używanego samochodu :-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-03-14 07:45:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > ja tez, gdyby nie kredyt, alimenty etc,etc. ale nie będę rozwijał,bo tu o
    > motocyklach a nie zawirowaniach życiowych sie pisze.
    >
    > aa nie nie poszedł za śmieszne w końcu.

    Kurde, przegapiłem.
    To za ile poszedł?

    Widziałem ten motocykl i naprawdę fajnie wyglądał. Bez względu na wiek.

    --
    Jasio
    etz vfr