  • Data: 2011-03-12 18:09:44
    Temat: Re: [Og?oszenie] stara VFR sprzedam
    Od: Viking <v...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-12 14:41, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    chodziło o to że jeśli nie uzyskam ceny która brakuje mi do XX t o
    zostawię jasobie w drugim domu żeby mieć czym tam polatac jak bedę.

    > Zapomnia? dopisa?: nie przyjmuje zwrot?w i nie chcem negatywa...

    nie nie zapomniałem bo nie miałem takiego zamiaru.
    a zwrot chętnie przyjmę, dzis sprzedałem, chyba za szybko. Dzis miałem
    umówionych 4 kupujących jutro dwóch, pierwszy dał kasę podpisał umowę i
    poleciał zanim się rozmyśle.. następni chcieli dać więcej.
    Cóż ona naprawdę była w stanie bajkowym i te 50ktys miała faktycznie bo
    jest u mnie od początku w PL. Zresztą kto jeździ na PReClowe spotkania
    to ja dobrze zna, zresztą nieważne nie ma jej. i trochę mi przykro.

    Pozdro
    Tomek
    Bez VFRanka
    XX szuka się.