  • Data: 2018-01-02 22:17:33
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-01-2018 o 14:28, Pszemol pisze:

    > Napisanie tego posta zajęło Ci prawdopodobnie 30 razy więcej czasu
    > niż zajęłoby wpisanie do googla trzech słów: "apple battery slow"
    > a to pozwoliłoby Ci wyszukać źródłowy artykuł Appla. Wszystkie te
    > wymówki mające tłumaczyć Twoją niekompetencję nie przekonują mnie.

    Pewnie... sęk w tym, że szukałbym Apple slows down i otrzymałbym to
    samo, co w artykule PL. W pierwszej 10tce nie ma artykułu jaki
    przytoczyłeś. Tak więc spędziłbym parę dni studiując podobne
    niekompletne testy nie wiedząc, ze nie są kompletne. Aż w końcu może bym
    natrafił na właściwy. Oczywiście o ile w ogóle bym dotrwał tej chwili
    mając nadzieję. Więc przelicznik byłby nieco inny: jedno pytanie na
    forum i chwilę potem odpowiedź vs parę dni czytania w kółko podobnych
    artykułów.

    No chyba, że Pszemol by mi na forum odpowiedział, to wtedy sporo dłużej
    dochodzenie do sedna by mi zajęło :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Marek