  • Data: 2018-01-01 22:56:53
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-01 o 22:24, Pszemol pisze:
    > Omawiany tu temat nie ma związku z długością pracy na jednym ładowaniu.

    Ależ oczywiście że ma gdyż ten problem nabrzmiewa i zaprząta nam głowy
    tak ze 2 razy częściej niż w innych gorszych urządzeniach.
    Gdyby bateria miała prawdziwy emeizing i musiała wytrzymać cały dzień
    mimo katorżniczej pracy z pełną wydajnością to pewnie nikt by się tutaj
    nie zająknął :-)

    A tak:
    "Kochanie, jest dopiero jedenasta a mi już bateria pada a dopiero w
    połowie pracy jestem" :-)

    > Nie wiem jakim wyznawcą Ty jesteś ale Twoje tezy o rzekomym
    > braku możliwości wymiany akumulatora w iPhone brzmią jak
    > fanatyczne oszołomstwa.

    W moim starym wysłużonym Galaxy SII wymiana baterii trwa tak z 90 sek. (
    z rozpakowaniem z pudełka i prawidłowym restartem telefonu.

    A Tobie? :-)

    WRÓĆ!!!

    Doszliśmy do najważniejszej kwestii. (reszta to betka)
    Czy i kiedy się dowiem że bateria w ajfonie już nie teges?

    To najważniejsze pytanie na dziś!