eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowcaRe: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • Message-ID: <7242448.1lR99Fny0C@latitude>
    From: Neas <n...@n...invalid>
    Subject: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Sat, 23 Jul 2005 00:45:02 +0200
    References: <1...@4...com>
    <dbqpib$fn2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <v...@4...com>
    <dbqtvr$48g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d...@4...com>
    <2733309.89I2Kn5iu6@latitude>
    <8...@4...com>
    Lines: 34
    User-Agent: KNode/0.9.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    NNTP-Posting-Host: 80.55.25.186
    X-Trace: news.home.net.pl 1122072306 80.55.25.186 (23 Jul 2005 00:45:06 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: n...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:73519
    [ ukryj nagłówki ]

    futszaK pisze:

    > tylko gdyby server stał w kraju to usuwanie usterki trwałoby 2 dni a
    > nie 2 tygodnie, to taka delikatna różnica...

    Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że pierwszego
    dnia zreinstalowano im system (06.07) i co, potem to 2 tygodnie
    konfigurowali? A w Polsce by konfigurowali krócej?

    Może powiesz, że by nie musieli reinstalować... w takim wypadku nie
    musieliby i teraz, jesli system działał to mogli go naprawić zdalnie jesli
    potrafili (ale tylko 'wygenerowali nowe hasło' ;D).

    Fizyczny dostęp jest przydatny głównie wtedy, gdy są problemy sprzętowe,
    przy sensownie skonfigurowanym serwerze są one niezwykle rzadkie i - jak
    sądzę - dużo niższa cena rekompensuje możliwą, nieco dłuższą, przerwę w
    wypadku takiej awarii. Np. dobę, zamiast 2 godzin.

    W 'oświadczeniu' nie ma nic o problemach ze sprzętem czy niekompetentnej
    obsłudze serwerowni... a zaciekle się tam próbowali bronić, więc gdyby coś
    takiego się zdarzyło to napewno napisaliby.

    A że można w USA i dobrze jakościowo? Trafiłem kiedyś na
    http://www.ehost.pl, zobacz, co piszą o nim na forum.

    Tak więc naprawdę nie tak wiele zalezy od wybranej serwerowni (głównie pingi
    z .pl). Jakość usługi zależy głównie od osób, które się nią zajmują. A tak
    niestety bywa, że najtańsze możliwości wykorzystują głównie amatorzy... i
    to jest przyczyna kiepskiej jakości wielu ofert hostingowych
    zlokalizowanych poza .pl.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: