eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄ��ÄąÄ��o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ���� chĂ����tni?)
    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄ&#65533;&#65533;ÄąÄ&#65533;&#65533;o:
    Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;
    chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Date: Wed, 22 Dec 2010 12:38:43 +0000 (UTC)
    <iehtiu$m6n$1@inews.gazeta.pl> <iehu9s$2cg$1@news.onet.pl>
    <05693e1a1b52c9432318a402a83b0d62$1@grupy.scigacz.pl>
    <ienuav$fvk$1@news.onet.pl> <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl>
    <77d6e30a3c5109786b7b75623f7c1c7e$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq362$nvr$1@inews.gazeta.pl>
    <27a0eeb2f6fd374f1b8320e2d642a20f$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq68s$5pb$1@inews.gazeta.pl>
    <dc468757546f0542412818ed8e3dc0d4$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieqbq1$p90$1@inews.gazeta.pl>
    <f5751416308af10f71b8e8848cf1838a$1@grupy.scigacz.pl>
    <iesjje$oms$1@inews.gazeta.pl>

    de Fresznapisal

    > Zarówno w nartach, jak i motocykliźmie nie istnieje coś takiego, jak
    > "jedyna słuszna, najpoprawniejsza z poprawnych technik".

    W obu przypadkach istnieje coś takiego jak technika jazdy, która ma kilka
    oblicz, ale generalnie sprowadza się do tego samego zbioru zasad. Samouki
    nie zostają mistrzami świata, szczególnie gdy zaczynają proces
    autoedukacji w wielu 25-30 lat.

    Gdyby było
    > inaczej, byłby i gotowy przepis na osiągnięcie mistrzostwa świata, a
    > jakoś tak dziwnym trafem ni wuja to tak nie działa.

    Na mistrza świata składa się wiele rzeczy. I talent i praca i pieniądze i
    wiele rzeczy. Wszystkie jednak guzik dadzą jak nie ma techniki.

    A na ulicy nie ma w
    > ogóle czegoś takiego, jak "ten najlepszy", bo jakie przyjmiesz kryteria
    > oceniania? Jednemu działa lepiej to, innemu owo, podyskutować można,
    > ale sprowadzanie sprawy do "mój sposób jest najlepszy" daleko Cię w
    > dyskusji nie zaprowadzi.

    Ale ja przecież tłumaczę - nie ma mojego sposobu. Nie ma żadnego sposobu
    Łowcy. Łowca nic tutaj nie wymyślił. Ja jedynie zachęcam do uzupełnienia
    wiedzy o to, co wymyślili już dawno inni, a teraz kolejni to z powodzeniem
    stosują.