eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄ������o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ������ chÄ������tni?)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    (byÄ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na
    motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;
    chÄ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Date: Tue, 21 Dec 2010 15:36:43 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 52
    Message-ID: <18f6ac6fa98721a92784c7afabcd7b5f$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <iegajq$2e5$1@inews.gazeta.pl>
    <d6be5283e206a0dcf3f8ff7f0e297ef4$1@grupy.scigacz.pl>
    <iehtiu$m6n$1@inews.gazeta.pl> <iehu9s$2cg$1@news.onet.pl>
    <05693e1a1b52c9432318a402a83b0d62$1@grupy.scigacz.pl>
    <ienuav$fvk$1@news.onet.pl> <ienvut$bpt$1@inews.gazeta.pl>
    <77d6e30a3c5109786b7b75623f7c1c7e$1@grupy.scigacz.pl>
    <iepqor$mia$1@inews.gazeta.pl> <ieprqu$qar$1@inews.gazeta.pl>
    <iepsph$t3b$1@inews.gazeta.pl> <iept5f$165$1@node1.news.atman.pl>
    <10a1c71119a31fe70eae445b64178fb3$1@grupy.scigacz.pl>
    <iepuo3$165$2@node1.news.atman.pl>
    <f33048401979bec67e04acf48a3d267e$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq03d$165$3@node1.news.atman.pl>
    <961676f74d3d99e670d905f85de3bfe4$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq3n0$165$6@node1.news.atman.pl>
    <d4ff7de8a2e515e3a3dac30661d0a19c$1@grupy.scigacz.pl>
    <ieq78u$165$18@node1.news.atman.pl>
    <bdb4375694769a89e9d923b08bba56a5$1@grupy.scigacz.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ieqc8k$165$31@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1292945803 6762 85.232.234.178 (21 Dec 2010 15:36:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 15:36:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: abcw7.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633689
    [ ukryj nagłówki ]

    AZnapisal


    > Ja nigdzie nie powiedzialem ze na Nowodworze jest tak samo bezpiecznie jak
    > w Poznaniu. Nowodwor to improwizowany tor na lotnisku wiec nijak nie mozna
    > nawet tego porownywac. Nawierzchnia jest mega przyczepna, brak jakichkolwiek
    > przeszkod w ktore mozna by przyjebac po wyleceniu z czarnego, karetka.

    > To co wyzej wcale nie dyskwalifikuje tego obiektu, jako obiektu do poscigania
    > sie.


    Dyskwalifikuje. Na Ułężu, jak zresztą na innych lotniskach jest
    specjalistyczny asfalt lotniskowy. To asfalt wykonany na bazie specjalnego
    drobno zmielonego tłucznia (zwróciliście uwagę jak wygląda i jak wpierdala
    opony?), którego zadaniem jest zapewnić przyczepność ciężkim samolotom
    podczas lądowań w deszczu. Jest on bardzo szorstki, co daje poczucie
    przyczepności, ale w chwili gdy opona zaczyna tracić przyczepność, nie
    dostajesz żadnego sygnału i leżysz. To właśnie a propos czucia tego co się
    dzieje na kierownicy. Zaliczałem gleby i w Ułężu i w Modlinie i w Pozaniu,
    więc jest mi to temat bliski i w przenośni i dosłownie;) Takich asfaltów
    nie stosuje się na torach wyścigowych, bo nie dają kierowcy odpowiedniej
    informacji zwrotnej. Co więcej to coś drastycznie zużywa opony i nie
    pozwala im pracować optymalnie. Opona pracuje nie na "klejenie", ale na
    "zadzior". Jak zjeżdżasz z takiego Ułęża to masz opony zmechacone jak
    filc, a jak zjeżdżasz z toru to są lepkie, nagrzane, kleją sie do rąk. Nic
    tu nie wymyślam.

    Jeszcze a propos bezpieczeństwa. Przeszkód rzeczywiście brak, ale nie ma
    żadnych pułapek żwirowych, które zatrzymają motocykl zanim ten zacznie
    koziołkować i spadnie na ciebie. Profile zakrętów z dupy. Ubytki asfaltu w
    punktach gdzie się inicjuje skręt. Wąsko, szybko, miejscami namalowana
    płyta poślizgowa. No i do tego miejscami tor jazdy wychodzi na kurs
    kolizyjny! Ktoś upadnie, a jego motocykl dojedzie do Ciebie i 200 metrów
    jak będzie miał odpowiednią prędkość. Poganiać sobie można, ale jakby tam
    można było się ścigać, to przy ilości lotnisk wojskowych w PL jakie mamy
    (około 20) to mielibyśmy przygodny tor na każdej praktycznie wszędzie.

    A karetka? To tylko maść na szczury. Jak ktoś się zabije, a to się stanie
    prędzej czy później, to przyjedzie prokurator. I on nie zapyta o karetkę,
    tylko o uprawnienia obsługi, homologację obiektu, odbiór techniczny, itd.,
    itp...







    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: