  • Data: 2010-12-23 12:39:42
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2010 13:33, AZ pisze:

    > Ano widzisz. Czy ja napisalem ze rekami z zablokowanymi lokciami opanowuje
    > shimmy? Nie. Napisalem ze zablokowane rece w lokciach pomagaja utrzymac tor
    > jazdy i nie dopuscic do shimmy. Podobnie jak amortyzator skretu.

    a weź wytłumacz. jak zablokowane ręce w łokciach pomagają nie dopuścić
    do shimmy? bo ja tego nie widzę.

    http://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U

    i jeszcze jedno, jak można jeździć z zablokowanym łokciami na sportach?
    może Ty o enduro piszesz cały czas, hą? na zygzaku 1200 nie latałem, ale
    na 1400 też to by było dość nienaturalne, o wygodzie nie wspomne przez
    uprzejmość dla faktu, że to turystyk.

    - gildor