  • Data: 2012-06-10 22:55:09
    Temat: Re: Odzyskiwanie danych
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podrzuć zrzut smarta (np. z HDTune - zestaw atrybutów z wartosciami
    > przetłumaczonymi dla człowieka). Jeżeli tam nic nie będzie, to są
    > generalnie dwie opcje:
    Od razu mówię że mam tylko darmowego HDTune 2.55 i z tą czytelnością dla
    człowieka to jest IMO raczej słabo: :-)

    HD Tune: OCZ-VERTEX2 Health

    ID Current Worst ThresholdData
    Status
    (01) Raw Read Error Rate 116 100 50 136598214
    Ok
    (05) Reallocated Sector Count 100 100 3 0
    Ok
    (09) Power On Hours Count 100 100 0 13110
    Ok
    (0C) Power Cycle Count 100 100 0 336
    Ok
    (AB) (unknown attribute) 0 0 0 0
    Ok
    (AC) (unknown attribute) 0 0 0 0
    Ok
    (AE) (unknown attribute) 0 0 0 45
    Ok
    (B1) (unknown attribute) 0 0 0 0
    Ok
    (B5) (unknown attribute) 0 0 0 0
    Ok
    (B6) (unknown attribute) 0 0 0 0
    Ok
    (BB) (unknown attribute) 100 100 0 0
    Ok
    (C2) Temperature 1 129 0 8454145
    Ok
    (C3) Hardware ECC Recovered 116 100 0 136598214
    Ok
    (C4) Reallocated Event Count 100 100 0 0
    Ok
    (E7) Temperature 100 100 10 0
    Ok
    (E9) (unknown attribute) 0 0 0 1472
    Ok
    (EA) (unknown attribute) 0 0 0 1664
    Ok
    (F1) (unknown attribute) 0 0 0 1664
    Ok
    (F2) (unknown attribute) 0 0 0 7616
    Ok

    Power On Time : 13110
    Health Status : Ok

    SmartMonTools/GSmartControl jest pod tym względem znacznie lepszy. Ale
    nie zapodaję zrzutu ponieważ Thunderbird długie wiersze mi zawija i
    wygląda to jeszcze gorzej niż powyższy zrzut. :-)

    > w czasie pracy systemu tablica partycji nie jest zapisywana tylko
    > odczytywana, jak rozumiem z tablicy zniknely dwie partycje, czy w
    > tablicy są, ale nie sa czytelne?
    Nie bardzo rozumiem skąd wziąłeś te dwie partycje. Ja miałem i nadal mam
    na tym dysku tylko jedna partycję NTFS. Po awarii TestDisk po
    odnalezieniu partycji krzyczał, że NTFS boot sector jest uszkodzony i
    jako jedną z opcji umożliwiał odtworzenie go z zapasowego boot sectora
    co też uczyniłem i wszystko jest OK póki co.