  • Data: 2010-03-29 14:27:23
    Temat: Re: Odzyskanie ?rodków z abonamentu w Erze
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał

    > Albo ja nie rozumiem, albo ty.

    Ty.

    > Dlaczego po wpisaniu np. 5zł chce mi zabrać z konta bankowego?

    A z czego ma Ci zabrać? Jak płacisz np na allegro płatnościami allegro to też z
    telefonu Ci zabiera, czy ze strony banku i Twojego konta?

    > Przecież powinienem pobrać z sms'a. Rozumiesz?

    Ty nie rozumiesz. Z jakiego smsa, skoro nie wysyłasz żadnego smsa, telefon w tej
    operacji nie bierze udziału, tylko konto bankowe. Naprawdę tego nie pojąłeś? Nie
    żartuj. Poczytaj po co ten serwis stworzono.

    > TO wygląda daj mi z konta 5zł, a oddam ci 4zł. Jaki w tym sens.

    j/w, doczytaj

    > Przecież jak chcę z prepaid'a przelać 128zł to musze wysłać 5 sms. Tylko, że
    > chcę wysłać jednym, rozumiesz?

    Nie wysyłasz jednym smsem, tylko płacisz swoim kontem bankowym. Dalej nie
    rozumiesz? Powiedz, czym różni się 128pln z pakietu złotówek na koncie
    abonamentowym od 128pln leżących na koncie? Niczym?