  • 11. Data: 2011-09-11 20:29:30
    Temat: Re: Odzyskałem garaż - prawie
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-11 00:30, Marcin Jan pisze:

    > dobry pomysł ale niestety braknie mi centymetrów.
    > pozdrawiam
    > marcin jan

    Spusc powietrze z kol i wjedz samochodem na przyczepe.

  • 12. Data: 2011-09-11 20:35:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 10:18:26 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > wystarczy zdjąć koła z przyczepki, ew. obniżyć o te pare centymetrów podłoge
    > po której wjeżdza samochód, choćby tylko w częsci, gdzie są koła
    > samochodu...
    > Jeśli to są dosłownie centymetry nie widze problemu...

    Zależy jaka jest podłoga? Jeżeli beton to : zaopatrzyć się trzeba w markowy
    młot, najlepiej wyburzeniowy, skuć beton nie mam pojęcia jak głęboka jest
    warstwa (ale liczę że przynajmniej 20 cm, które trzeba będzie zbić. Po
    kłuciu należałoby zrobić wylewkę, żeby jakoś ten garaż wyglądał. Więc "nie
    widze problemu" zajmnie jakiś tydzień roboty (w zależonosci od zasobów
    personalnych) i około 3 - 5 ton materiałów budowlanych.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2011-09-11 20:40:53
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-10 20:26, Marcin Jan pisze:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/40/imag0635p.jp
    g/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/3/imag0636.jpg/
    >
    > pozdrawiam
    > marcin jan
    Ale co.. chwalisz się, że masz Omegę? ;-)

  • 14. Data: 2011-09-12 08:09:27
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > ogólnie to pewnie nie jest, zawsze zastanawia mnie posiadanie mega
    > ciasnego garażu z upchniętymi do granic możliwości gratami, szafkami,
    > oponami, rowerami, kanistrami, deskami i nie wiem czym jeszcze. I pewnie
    > autem tam ma zamiar wjechać na koniec :)

    znaczy co, lepiej nie mieć wogóle garażu czy nic w nim nie trzymać, a może
    trzeba tam trzymać tylko auto, a może tylko rowery?
    Chwalisz się tym że masz dwa garaże czy że nie masz wcale?

    Lukasz

  • 15. Data: 2011-09-12 11:46:37
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Ale co.. chwalisz się, że masz Omegę? ;-)

    No chyba że opla, ale tym na zdjęciu się nie chwali.

    M.

  • 16. Data: 2011-09-12 19:25:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widze problemu" zajmnie jakiś tydzień roboty (w zależonosci od zasobów
    > personalnych) i około 3 - 5 ton materiałów budowlanych.

    najwyraźniej mało pracowałeś młotkiem na budowach... :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl