  • Data: 2011-09-11 20:35:39
    Temat: Re: Odzyskałem garaż - prawie
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 10:18:26 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > wystarczy zdjąć koła z przyczepki, ew. obniżyć o te pare centymetrów podłoge
    > po której wjeżdza samochód, choćby tylko w częsci, gdzie są koła
    > samochodu...
    > Jeśli to są dosłownie centymetry nie widze problemu...

    Zależy jaka jest podłoga? Jeżeli beton to : zaopatrzyć się trzeba w markowy
    młot, najlepiej wyburzeniowy, skuć beton nie mam pojęcia jak głęboka jest
    warstwa (ale liczę że przynajmniej 20 cm, które trzeba będzie zbić. Po
    kłuciu należałoby zrobić wylewkę, żeby jakoś ten garaż wyglądał. Więc "nie
    widze problemu" zajmnie jakiś tydzień roboty (w zależonosci od zasobów
    personalnych) i około 3 - 5 ton materiałów budowlanych.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]