  • Data: 2009-05-22 15:58:41
    Temat: Re: Odwieczny problem z Flash
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, że szukając w internecie czegoś takiego natrafiałem na jakieś
    > JavaScripty, cuda wianki, etc.

    Ja tą ścieżkę już przerabiałem wzdłuż i wszerz i jakiś czas temu porzuciłem
    odszukane przez Ciebie rozwiązanie. Efekt jego stosowania był taki, że
    połowa ludzi nie widziała osadzonego Flasha. Bez JS nie uzyskasz niczego
    sensownego niestety. Albo składnia będzie to kompatybilna z HTML albo będzie
    potrafiła aktualizować plugin. Warto stosować swfobject (JS). To rozwiązuje
    parę problemów dość skutecznie.